Agnieszka Pokrzywińska Optymistycznie:-)
Temat: [Poznań 14.-15.06.2011r.]Skuteczny handlowiec 212zł
Od czasów prehistorycznych, nim pojawiły się pieniądze, handel i wymiana towarów jest związana z człowiekiem. Co więcej, przez te tysiące lat ciągle się rozwija, co wymaga od handlowców nieustannego rozwoju. Jednak edukują się nie tylko handlowcy ale również klienci, którzy staja się coraz bardziej odporni na dotychczasowe sposoby prezentacji towaru. Dlatego warto regularnie doskonalić własne techniki sprzedaży by zwiększać swoją skuteczność sprzedaży na rynku. Pamiętaj, jeżeli nie zrobisz tego ty, zrobi to twoja konkurencja. Dlatego masz niebywała okazje uczestniczyć w szkoleniu w którym otrzymasz niezbędną wiedzę i zaczniesz budować umiejętności do skutecznej i profesjonalnej sprzedaży.Adresaci i cel szkolenia
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które na co dzień są związane ze sprzedażą produktów, usług lub tych którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z handlem.
* zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
* identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
* budowanie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
* budowanie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
* rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Dzięki wzrostowi skuteczności w sprzedaży uczestnicy szkolenia będą mieli szansę zwiększyć obroty sprzedażowe firm, zyskując przy tym zasobność własnego portfela oraz osiągnąć satysfakcję z wykonywanych zadań.
Program szkolenia
Wstęp
* Powitanie uczestników
* Wprowadzenie zasad panujących na szkoleniu
* Zapoznanie uczestników z celami szkolenia oraz jego planem
* „Poznajmy się” - Zapoznanie się uczestników
Odpowiedź na zastrzeżenia
* Co to są zastrzeżenia i czy można się cieszyć, że się pojawiają?
* Najczęściej występujące zastrzeżenia.
* Techniki odpowiedzi na zastrzeżenia.
* „Dlaczego to takie drogie?” – ćwiczenie „Gorące krzesło”
Entuzjazm
* Czym jest entuzjazm i jaką pełni rolę podczas rozmowy handlowej?
* O czym należy pamiętać nim zaczniemy obsługiwać klienta?
Finalizacja
* „Chcesz więcej sprzedawać, naucz się finalizować” – co to takiego?
* Każdy to potrafi czyli wybrane techniki skutecznej finalizacji
* „Chcę więcej i szybciej sprzedawać” – ćwiczenie „Gorące krzesło”
* „Nie dziękuję – jeszcze się zastanowię” – czy można sprzedać nawet po takich słowach klienta.
Nawiązanie kontaktu
* O czym należy pamiętać podczas Nawiązania kontaktu?
* Jak osiągnąć efekt pozytywnego pierwszego wrażenia? – reguła 4x20
* Rola dostrzeżenia klienta i priorytetów podczas pracy.
* Kiedy i jak najlepiej rozpocząć rozmowę handlową?
Ostatnie wrażenie
* Pożegnanie z klientem – o czym należy pamiętać by wrócił do nas klient.
Badanie potrzeb klienta
* Co to jest i do czego jest nam potrzebne badanie potrzeb klienta?
* Co to jest kryterium wyboru klienta?
* Jak zbadać potrzeby klienta oraz jak rozpoznać tzw. Gorący przycisk?
* Wzbudzanie potrzeb czyli jak pobudzić w kliencie chęć posiadania danego produktu.
* Słuchanie czy słyszenie – dostrzeż subtelną różnicę.
* Parafraza czyli skuteczne podsumowanie wypowiedzi klienta.
* „Cała sala bada z nami”- ćwiczenie z zakresu badania potrzeb klienta
Podsumowanie
* „Przychodzi klient do handlowca”- ćwiczenie z odgrywaniem ról
* Refleksje uczestników
Prezentacja oferty
* Co skuteczna prezentacja powinna zawierać.
* „Technobełkot” czy język korzyści – wybór należy do Ciebie.
* Techniki skutecznej prezentacji – Wizualizacja, zasada „Dotknięte – sprzedane”,
* Jak sprawdzić czy prezentacja trafia do klienta? – pytanie o opinię.
* „Zaprezentuj to sam”- ćwiczenie z prezentacji produktu
Metody szkoleniowe
Wykład prowadzony metodą interaktywną.
Część warsztatowa obejmuje:
* ćwiczenia w małych grupach,
* ćwiczenia indywidualne,
* dyskusję moderowaną,
* wymianę doświadczeń uczestników
* odrywanie ról
Informacje organizacyjne
Warunkiem przeprowadzenia szkolenia jest zebranie grupy minimum 10-osobowej. Każdy uczestnik otrzyma komplet materiałów. Uczestnicy otrzymują imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Termin i miejsce
14-15 czerwca 2011
Szkolenie trwa 2 dni, 16h dydaktycznych
Zajęcia odbywają się w siedzibie firmy szkoleniowej IT COMPANY, ul. Świerzawska 5 (budynek Teletra-Komtrans) Poznań -Grunwald
Cena i warunki płatności
172,36 zł netto/osoba
212 zł brutto/osoba
Ceny obowiązują w przypadku grupy minimum 10 osób.
KONTO: 93 1140 2017 0000 4302 0688 7576 Multi Bank
W przelewie proszę podać: imię, nazwisko, SzSTS-14.06.2011
Warunkiem rezerwacji miejsca na szkolenie jest wpłata zaliczki 50 zł tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniem, prosimy o kontakt e-mailem na adres biuro@ittcompany.pl lub telefoniczny pod numerem: 0 512 138 130
Więcej szkoleń na stronie http://ittcompany.pl