konto usunięte

Temat: Grafik Design- szkolenie i certyfikat Cambridge

IVORA Cambridge Informatyka i zarządzanie zaprasza na szkolenie z Grafiki Komputerowej. Szkolenie twa 150 godzin, program szkolenia przygotowany jest zgodnie ze standardami Cambridge, a szkolenie kończy się międzynarodowo uznanym certyfikatem Cambridge.

Trwają zapisy na semestr letni!
Więcej informacji na stronie: http://www.ivora.pl/
bądź pod numerem telefonu: 604 543 100

Szczegółowy plan zajęć:
Wykład wprowadzający
1. FUNKCJONOWANIE, PRZEGLĄD OBWODÓW, HISTORIA ROZWOJU KOMPUTERÓW
1.1. Obudowa komputera, procesor, panel, jednostki wejściowe i wyjściowe, złącza wejściowe i wyjściowe, oprogramowanie
2. PRACA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM WINDOWS XP
2.1. Elementy interfejsu użytkownika systemu Windows XP, Mój Komputer, praca z plikami i folderami
2.2. Panel sterowania
Egzamin pisemny – części komputera i system operacyjny Windows XP
3 WSTĘP DO PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO Punkt, linia, powierzchnia – definicje, powiązanie sztuki z projektowaniem, przykłady
3.1. Kolor, kontrasty, elementy graficzne, historia typografii Kolory – palety, kolory bazowe, podstawowe, drugorzędne
Analiza spektrum – absorbcja i refleksja kolorów
Ćwiczenie z kolorami
Kontrasty – dopełniające, ciepłe – zimne, jasne – ciemne
Ćwiczenie w zakresie łączenia kolorów
Korzystanie z elementów graficznych w kompozycji
Systemy skryptów, historyczny rozwój i typografia
3.2. Egzamin pisemny i praktyczny – Podstawy projektowania graficznego Egzamin dla kursantów
4 PRACA Z WEKTORAMI APLIKACJA GRAFICZNA
Adobe Illustrator CS4 Zapoznanie z paskami zadań w programie Corel, rysowanie obiektów, proporcje i wymiary
Obszar roboczy – wielkość, format, podstawowe właściwości
Linia, krzywa, przekształcanie linii w krzywą, praca z krzywymi, dodawania i usuwanie wierzchołków
4.1. Przekładanie i obracanie obiektów w obszarze roboczym Przekładanie i obracanie obiektów w obszarze roboczym
Ćwiczenia praktyczne
4.2. Zmiana pozycji obiektu w obszarze roboczym przy wykorzystaniu narzędzi
Zmiana pozycji obiektu
Ćwiczenia praktyczne – rysowanie za pomocą zaprezentowanych narzędzi (toothpaste box network)
4.3. Rysowanie wg wzoru Ćwiczenie praktyczne – rysowanie wg wzoru z wykorzystaniem krzywych
4.3. Techniki scalania, łączenia, odłączania
Ćwiczenie praktyczne – rysowanie logotypu wg wzoru
4.4. Korzystanie z linii pomocniczych Kastomizacja linii pomocniczych przy projektowaniu okładki książki; marginesy, tył okładki
4.5. Praca z tekstem Właściwości tekstu; praca z akapitami, formatowanie tekstu i akapitów
4.6 Stworzenie prostej ulotki Wykorzystanie zdobytej wiedzy przy samodzielnym projektowaniu ulotki
4.7 Stworzenie prostej broszury Wykorzystanie zdobytej wiedzy przy samodzielnym projektowaniu broszury
4.8. Rysowanie twarzy Praca z narzędziami do rysowania, ustawianie wzoru, tworzenie portretu z wykorzystaniem narzędzi do koloryzacji powierzchni
4.9. Przygotowanie obszaru roboczego do druku Kastomizacja parametrów drukowania na zainstalowanej drukarce
Drukowanie na papierze, drukowanie do dokumentu
Ustawianie parametrów podczas dystylacji dokumentu
4.10. Tabela kodów z symbolami; rozwiązywanie problemów Aplikacja do tworzenia fontów
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z tabelą kodów, i wygenerują czcionki za pomocą edytowalnych tabel kodów
Uczestnicy szkolenia stworzą nową czcionkę,
4.11. Egzamin pisemny i praktyczny – Adobe Illustrator CS3 Egzamin dla kursantów
5. PRACA Z APLIKACJĄ DO OBRÓBKI ZDJĘĆ
Adobe Photoshop CS4 Wstępne informacje o programie Photoshop
Zapoznanie z paskiem zadań i podstawowymi funkcjami
5.1. Praca z narzędziami do selekcji Praca z narzędziami do selekcji, ćwiczenie demonstracyjne, sposoby korzystania z narzędzi
Dodawanie i usuwanie selekcji, samodzielna praca nad zdjęciami
Ćwiczenia z zakresu selekcji różnych obiektów na fotografii, korzystanie z jednego narzędzia przy każdym rodzaju selekcji
5.2. Regulacja koloru, kontrast, światło Praca z narzędziami służącymi do regulacji kolorów, kontrastu i światła
Dostosowywanie automatyczne i manualne
Ćwiczenia z fotografiami
5.3. Retusz Praca z narzędziami do retuszowania fotografii
Podstawowe zasady dotyczące pracy ze starymi zniszczonymi fotografiami
Praktyczne wykorzystanie poznanych narzędzi
5.4. Tekst w programie Photoshop Praca z tekstem w Photoshopie, tekst artystyczny i akapity
Import z innych aplikacji, edycja tekstu
5.5. Style Praca ze stylami warstw, ćwiczenie demonstracyjne, przegląd stylów, zapisywanie i import stylów
5.6. Ścieżki Praca ze ścieżkami, rysowanie nowych ścieżek, punkty zaczepienia, selekcja ścieżki
Uczestnicy szkolenia wektorują bitmapy za pomocą ścieżek, zapisują je, jako formularze i eksportują, jako pliki
Tworzenie pędzli, eksport do programu Illustrato
5.7. Kanały Selekcja przez kanały kolorów, generowanie maski
Praca z kanałami RGB, wyjaśnienie pojęć, korekta obrazów za pomocą kanałów
Ćwiczenie praktyczne
Generowanie obrazu w odcieniach szarości z wykorzystaniem kanałów
Maskowanie w celu osiągnięcia przezroczystości
5.8. Symulacja pracy w studio graficznym Symulacja spotkania z klientami, przyjęcie zlecenia, edycja materiałów
Stworzenie reklamy prasowej, format 100 mm*50 mm, przygotowanie zebranych materiałów
Technika łączona Photoshop – Illustrator
Generowanie projektu wizualnego do broszury, edycja i przygotowanie fotografii, wektorowanie na uszkodzonej mapie bitowej Zorganizowanie i ułożenie materiałów (mapy bitowe i wektory) w programie Illustrator
5.9. Przygotowanie materiałów do druku, różne rodzaje druku
Ćwiczenie praktyczne – stworzenie cennika dla pizzerii, rozwiązywanie problemów z przygotowaniem do druku offsetowego dwukolorowego
Nałożenie i oddzielenie przygotowanych materiałów, drukowanie na papierze, 2 x A5 na A4
5.10. Pędzle Generowanie pędzli, zapisywanie kolekcji pędzli, import różnych pędzli z różnych źródeł
Instalacja i korzystanie z programów do sprawdzania pędzli
Ćwiczenia praktyczne – wybór pędzla, ścieżka, forma wektora, eksport wektora z programu Photoshop do programów wektorowych
5.11. Wtyczki (plug-ins) Praca z wtyczkami, instalacja i korzystanie
Wtyczki usprawniające edycję zdjęć i korektę światła, koloru i kontrastu
Ćwiczenie praktyczne – automatyzacja edycji zdjęć za pomocą polecenia BATCH i wtyczek
5.12. Projektowanie plakatów Ćwiczenie praktyczne – tworzenie plakatu filmowego wg własnego projektu
5.14 Tworzenie strony tytułowej
5.15 Mechanizmy w programie Photoshop
5.16. Egzamin pisemny i praktyczny – Adobe Photoshop CS4
6. PRACA Z PROGRAMEM DO OBSŁUGI PUBLIKACJI
Adobe In Design CS4
6.1. Podstawowa konfiguracja dokumentu, praca ze stylami
6.2. Praca z tekstem, ustawienia akapitu
6.3. Obramowanie obrazów i elementów graficznych, skróty
6.4. Symulacja pracy w studio projektowym
6.5. Tabele
6.6. Strony, książki
6.7. Impozycja
6.8 Egzamin pisemny i praktyczny – Adobe In design CS4
7. PROJEKTOWANIE KSIĄŻKI
7.1. Logotyp
7.2 Określenie kolorów
7.3. Wizytówka, listownik
Zastosowanie
Projekty końcowe
Prezentacja projektów końcowychMate Bjelis edytował(a) ten post dnia 22.12.09 o godzinie 13:10