Justyna
Dombrzalska
Specjalista ds
administracji i
szkoleń,
Stowarzyszenie Po...
Temat: CYKL IV WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH ROZWIJAJĄYCH KOMPETENCJE...
Czasy i rynek się zmieniają – w tej sytuacji nawet najstabilniejsze firmy muszą być przygotowane na zmiany. Te jednak muszą być przeprowadzone z głową – poprzedzone audytem i wdrażane w sprawdzonych modelach. Jeśli chcesz dowiedzieć się co warto zmienić w swoim myśleniu strategicznym Jeśli chcesz zawalczyć o większą liczbę klientów zapraszamy na:I BLOK SZKOLENIOWY: MOJA FIRMA W STANDARDZIE LEAN MODEL, czyli jak zarządzać sobą, czasem i firmą w zmiennym otoczeniu biznesowym.
10 wrzesień 2013, godz. 9:00-16:00
Gdynia, ul. I Armii Wojska Polskiego 13 lok. 121
Pozostałe bloki szkoleniowe:
24 wrzesień 2013 r. - KOMUNIKACJA JEST WSZYSTKIM, czyli jak promować siebie, firmę i działania narzędziami online i offline.
październik 2013 r. -TRUDNE RELACJE, czyli asertywność, emocje, komunikacja interpersonalna w procesie negocjacyjnym
październik 2013 r. -STRES I EFEKTYWNOŚĆ ZAWODOWA, czyli jak dać sobie radę z wyczerpaniem, stresem i wypaleniem zawodowym
Program I bloku szkoleniowego:
1. Assesment i audyt
Ocena dotychczasowych działań; analiza komunikacji marketingowej; badanie konkurencyjności; ocena kanałów dotarcia.
2. Szukanie wartości biznesowej
Tworzenie propozycji wartości, ocena potencjału grupy docelowej, ocena nisz rynkowych
i tworzenie unikalnych wartości; praca nad skutecznym komunikatem marketingowym.
3. Szukanie kanałów komunikacji
Szukanie właściwych sposobów komunikacji wartości biznesowej; tworzenie trwałych relacji; growth hacking – szukanie potencjałów wzrostu; konwertowanie potencjalnych klientów.
4. Nisze biznesowe i rozwój
Szukanie nisz biznesowych i potencjalnych kierunków rozwoju; kamienie milowe i analiza skuteczności działań; mierniki i ich analiza
UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do właścicieli i/lub pracowników biur i firm zajmujących się obrotem nieruchomościami, którzy w zmiennej sytuacji rynkowej chcą dokonać optymalizacji w obszarze zarządzania, szukania wartości biznesowych, marketingowych nisz i chcą zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki wyróżniającym się propozycjom wartości konsumenckich.
CEL: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnej analizy własnej sytuacji na rynku, audyt konkurencyjności oraz wdrożenie zmian w schematach myślenia, które mogą blokować potencjał rozwojowy firmy. Celem jest przygotowanie do działania w zmiennym środowisku biznesowym i umiejętne wyszukiwanie nisz biznesowych.
KORZYŚCI: Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił dokonać oceny własnych działań pod kątem skutecznej obecności na rynku; będzie potrafił znaleźć nowe obszary rozwoju; będzie w stanie ustalić kanały komunikacji; będzie umiejętnie formułował cele dla siebie i pracowników; będzie potrafił określić najważniejsze elementy strategii rozwoju firmy; będzie potrafił działać w zmiennej sytuacji
Prowadzący:
PIOTR BUCKI - Trener, konsultant, wykładowca, a także praktyk komunikacji interpersonalnej oraz korporacyjnej. Certyfikowany coach w obszarze Business and Executive Coaching. Trener kompetencji społecznych z wieloletnim doświadczeniem. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu wystąpień publicznych, komunikacji oraz motywacji.
Prowadzi unikalne szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów na temat technik wzmacniania przekazu oraz kształtowania sugestywności w wystąpieniach publicznych. Specjalizuje się także w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi. Jego misją jest odnajdywanie w ludziach pokładów ich naturalnych umiejętności i potencjału, a także wykorzystywanie technik szkoleniowych dla tworzenia indywidualnych planów rozwoju kariery. Zrealizował wiele projektów coachingowych oraz szkoleń w trybie indywidualnym dla liderów oraz menedżerów dużych korporacji, a także dla osób pełniących funkcje publiczne.
Szczegółowe informacje, wykaz programów wszystkich szkoleń
http://www.sppon.pl/szkolenia/szkolenia-stacjonarne/10...
Kontakt i zapisy: sppon@sppon.pl ; + 48 501 614 120
Polecam i zapraszam!