Katarzyna
Granops-Szkoda
CEO
sprawny.marketing
Temat: II OGÓLNOPOLSKI KONGRES SZEFÓW PRODUKCJI
6 grudnia w Warszawie odbędzie się II Ogólnopolski Kongres Szefów Produkcji.Program ramowy Kongresu wygląda następująco:
Część I: SPÓR NA HALI PRODUKCYJNEJ – CZYLI JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ KONFLIKTEM
- „Lepiej zapobiegać niż gasić” - 12 przyczyn najczęstszych konfliktów na hali produkcyjnej.
- „Uwaga! Pojawiły się pewne napięcia” – jak wykryć, że konflikt czai się tuż za rogiem i załagodzić spór przed jego wybuchem.
- Kłótnie wśród pracowników, nieporozumienia między działami, bójki, arogancja wobec przełożonych – przykłady gotowych strategii na rozwiązywanie konfliktów.
Część II: JAK W PRAKTYCE ROZWIĄZYWAĆ KONFLIKTY W ZESPOLE PRODUKCYJNYM
- jak trzymać emocje na wodzy podczas rozmowy z „wściekłym” podwładnym, który otwarcie kwestionuje nasze polecenie, odzywa się lekceważąco, wprost odmawia wykonania polecenia,
- jaką postawę powinien przyjąć kierownik wobec konfliktu dwóch pracowników, którzy nie są w stanie z sobą pracować, okazują sobie jawną wrogość, a ich negatywne emocje rzutują na pracę całego zespołu,
-jak rozwiązywać nieporozumienia między działami: produkcja-sprzedaż-utrzymanie ruchu-magazyn – na przykładzie 5 najczęściej występujących konfliktów międzydziałowych.
Część III: JAK PRAWIDŁOWO DYSCYPLINOWOWAĆ PRACOWNIKÓW
Część IV: Panel specjalny – WDRAŻANIE NOWEGO PRACOWNIKA czyli „Jak nie zepsuć Młodego”
Trener firm produkcyjnych z wieloletnim doświadczeniem Łukasz Marciniak:
- Przedstawi przepis na „doskonałego pracownika” - podpowie jak zaplanować efektywne wdrożenie w realiach hali produkcyjnej , jak komunikować reszcie ekipy o powiększeniu się zespołu, jak na bieżąco kontrolować postępy „młodego”.
- Wskaże, jak wybrać opiekuna dla nowo zatrudnionego, ujawni jakie są największe obawy doświadczonych pracowników przed przyuczaniem „świeżaka” i powie jak je wyeliminować.
- Uczuli co robić, aby „nowy” nie przejął przywar i najgorszych nawyków „starych wyjadaczy”.
- Omówi, jak podsumować proces wdrożenia, jak skutecznie zweryfikować, czy „młody” jest gotowy do samodzielnej pracy i ustalić czy i w jakich obszarach potrzebuje wsparcia.
Co myślcie Państwo o tym programie?
Szczegółowe informacje o Kongresie:
http://www.centrumkompetencji.pl/sk,144,ok.html?a=4316/12