Maciej B.

Maciej B. Doktorant

Temat: Braki odpowiedzi w badaniach marketingowych

Witam,

chciałbym zapytać Was, jako praktyków, jakie są frakcje braków odpowiedzi w Waszych badaniach ankietowych? W statystyce publiczenj (czyt. GUS) takie braki wynoszą często 30-40%, a jak to wygląda w przypadku firm prywatnych?
Czy jest to w ogóle problem? Czy większym problemem jest realizacja próby? Domyślam się, że braki w badaniach internetowych są większe.

Jeżeli moglibyście napisać jak to u Was wygląda (w zależności od typu badań i jaka jest frakcja braków odpowiedzi) oraz z jakich metod korzystacie w celu niwelowania tych problemów(raking, poststratyfikacja, kalibracja, imputacja itp.) będę niezmiernie wdzięczny. :)

Zbieram informacje do mojej pracy licencjackiej o ważeniu danych (w szczególności estymatorach kalibracyjnych) w badaniach marketingowych z brakami odpowiedzi.

pozdr
MB
Maciej B.

Maciej B. Doktorant

Temat: Braki odpowiedzi w badaniach marketingowych

Przepraszam ale nie wiem jak to się stało, dwa razy dodała się ta sama wiadomość. :(

Następna dyskusja:

Wilokrotne odpowiedzi a chi...




Wyślij zaproszenie do