Ewelina
Zdzieszyńska
Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...
Temat: Reklamacje- czyli jak skutecznie przyjmować i odpowiadać...
Jeśli zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami, utrzymaniu sprzedaży po otrzymaniu reklamacji, budowie efektywnej polityki reklamacyjnej oraz zmianie postrzegania Klienta tak, aby uważał, że dana organizacja chce mu pomóc, a nie pozbyć się go zapraszam do udziału w szkoleniu "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"
Program szkolenia pod linkiem:
szkolenie reklamacji
Termin szkolenia: 24-25 MAJ 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł - cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch)
Dla pierwszych 7 osób zniżka 10%
Zapisy i szczegółowe informacje: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:[/b]
Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
Wzrost satysfakcji Klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi KlientówEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 24.04.12 o godzinie 17:45