Daniel
D.
technical support
crew
Temat: elektrozłom - magazynowanie i pośrednictwo
Witam,Zwracam się do was z takim zapytaniem. Mam zamiar odbierać od firm różny sprzęt elektroniczny jak i AGD. Generalnie wiem co powinienem uzyskać i gdzie. Zastanawiam się natomiast jak to wszystko wygląda formalnie. Opiszę mniej więcej profil swojej działalności:
Działam na terenie Warszawy i z jej terenu będę odbierał sprzęt głównie elektrozłom. Następnie chcę go transportować pod Warszawę - powiat Legionowski w celu czasowego magazynowania. Nieruchomość na której chciałbym to magazynować ma wpisane w planie miejscowym - magazynowanie oraz produkcja. Znajdują się na niej hale kontenerowe oraz budynki specjalnie przeznaczone do magazynowania. Czy mogą wystąpić jakieś komplikacje w uzyskaniu pozwolenia na czasowe magazynowanie głównie elektroniki sprawnej jak i zużytej (płyty główne, dyski etc)? Ten sprzęt zostanie później odsprzedany różnym nabywcom także na terenie Warszawy. Więc ja pełnie tylko rolę pośrednika tak naprawdę.
Drugie pytanie jest następujące, jeśli firmę mam zarejestrowaną w Warszawie to wniosek o transport i zbieranie odpadów składam w odpowiednim dla siebie urzędzie ? Czy muszę złożyć dwa oddzielnie wnioski - o transport w urzędzie dzielnicy w której jest zarejestrowana firma, a o zbieranie z wyszczególnionym miejscem magazynowania w innym urzędzie (starostwie) w tym przypadku legionowskim ?
Pozdrawiam,
Sebastian