Natalia Wójcik

Natalia Wójcik Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Zabieram sie wlasnie do pisania pracy nt badania zadowolenia klientow z eventow.

Zastanawia mnie jakie elementy eventu sa brane pod uwage przy jego ocenie. Obsluga, logistyka, sposob zagospodarowania budzetu? Co jeszcze? To sa hasla tylko a ja chcialabym dowiedziec sie jakie sa szczegoly. Mialaby to byc ocena caaaalego eventu wiec w sumie chyba nie moze byc to zbyt szczegolowe bo wiekszosci osob nie chce sie wypelniac takich ankiet.

Bede wdzieczna za kazde informacje.
Tobiasz J.

Tobiasz J. Specjalista ds.
Komunikacji
Marketingowej,
Browar Namysłó...

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Natalio,

event to specyficzne środowisko - i przy jego ocenie brane są pod uwagę przede wszystkim doświadczenia, jakie dostarczył swym uczestnikom. Oczywiście doświadczenia są wypadkową tego, co wymieniłaś: sprawnej organizacji, ciekawej koncepcji, atmosfery, logistyki przedsięwzięcia, gastronomii, itd. itp.
Istnieje nawet takie pojęcie jak ROE - Return Of Experience. Kryje się pod nim zwrot z doświadczenia. Pojęcie to powstało od znanego w marketingu ROI - zwrotu z inwestycji.

Pozdrawiam,

TJ

PS. Zapomniałem dodać, że w przypadku eventów skierowanych do grup wewnątrz firmy (incentives) najlepiej bada się je całościowe analizując postawy wobec firmy przed i po evencie (motywacja, akceptacja, zrozumienie misji itd.).Tobiasz Jaskuła edytował(a) ten post dnia 15.01.08 o godzinie 21:15
Natalia Wójcik

Natalia Wójcik Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

dzieki :)

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

bardzo ciekawy temat

Następna dyskusja:

Ciekawy produkt do wykorzys...




Wyślij zaproszenie do