Arek L.

Arek L. AREA SALES MANAGER,
AB S.A

Temat: pęknięte wiązanie FLOW-a a reklamacja?

Czy ktoś z Was ma wiedzę czy pęknięta podstawa wiązania Flow-a nadaje się do reklamacji? Dzisiaj miałem przypadek, że pękł krążek i dodatkowo zauważyłem, że wiązanie też jest nadruszone. Zastanawia mnie czy ta sytuacja mogła powstać z uszkodzonego wiązania?
Mateusz K.

Mateusz K. miszcz wwwujitsu

Temat: pęknięte wiązanie FLOW-a a reklamacja?

Arek L.:
Czy ktoś z Was ma wiedzę czy pęknięta podstawa wiązania Flow-a nadaje się do reklamacji? Dzisiaj miałem przypadek, że pękł krążek i dodatkowo zauważyłem, że wiązanie też jest nadruszone. Zastanawia mnie czy ta sytuacja mogła powstać z uszkodzonego wiązania?

Jest to jak najbardziej powód do reklamowania. O ile wiązania nie pochodzą z ery prehistoryku ;)
Choć z własnego doświadczenia wiem, że np. K2 stara się pomóc w wymianie części nawet dla 5-7 letnich wiązków, o ile jeszcze mają cokolwiek na stanie by się to dało uczynić.

Pierwsza linia to sklep w którym dokonano zakupu (z reguły do 12mies.)
A potem pozostaje kontakt z dystrybutorem, mail w końcu nie kosztuje, a telefon niewiele.
Arek L.

Arek L. AREA SALES MANAGER,
AB S.A

Temat: pęknięte wiązanie FLOW-a a reklamacja?

no mam akurat to szczęście,że Flow-a mam pod nosem a mogę się mianować ich dobrem klientem, więc może uda się coś załatwić.
Dzięki za info. Dam znać jak sprawa się rozwinęła.
Wojciech J.:
Arek L.:
Czy ktoś z Was ma wiedzę czy pęknięta podstawa wiązania Flow-a nadaje się do reklamacji? Dzisiaj miałem przypadek, że pękł krążek i dodatkowo zauważyłem, że wiązanie też jest nadruszone. Zastanawia mnie czy ta sytuacja mogła powstać z uszkodzonego wiązania?

Jest to jak najbardziej powód do reklamowania. O ile wiązania nie pochodzą z ery prehistoryku ;)
Choć z własnego doświadczenia wiem, że np. K2 stara się pomóc w wymianie części nawet dla 5-7 letnich wiązków, o ile jeszcze mają cokolwiek na stanie by się to dało uczynić.

Pierwsza linia to sklep w którym dokonano zakupu (z reguły do 12mies.)
A potem pozostaje kontakt z dystrybutorem, mail w końcu nie kosztuje, a telefon niewiele.
Arek L.

Arek L. AREA SALES MANAGER,
AB S.A

Temat: pęknięte wiązanie FLOW-a a reklamacja?

Wszystko przebiegło szybko i bezproblemowo. Wymiana podstawy jeszcze tego samego dnia. Dzięki za pomoc dla Board Style z Kruczej!

Następna dyskusja:

FLOW




Wyślij zaproszenie do