Małgorzata
Kowalik
podreferendarz,
administracja
publiczna
Temat: Zakres obowiązków - PILNE!!!
Witam,Od kilkunastu miesięcy pracuję w urzędzie na stanowisku ds kancelaryjno-biurowych. W ostatnich tygodniach mój przełożony zażyczył sobie utworzenie sekretariatu. Miałam pracować tylko w kancelarii jawnej, ale również miałam pomagać przy organizowaniu odpraw, czyli przygotowanie jakiegoś poczęstunku raz na miesiąc bądź raz na dwa miesiące. Teraz mam też przyjmować i "obsługiwać" gabinet przełożonego i wszelkich gości. Tu z tego co się dowiedziałam to nie mam za dużego pola manewru ponieważ w karcie opisu stanowiska mam wpisane "prowadzi terminarz oraz przygotowuje i obsługuje spotkania z interesantami i gośćmi w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa". Próbowałam tłumaczyć, że "ucierpi" na tym bieżąca praca, ale nic nie dociera.
W związku z tym chciałam się zapytać jaki mam czas na podpisanie nowej karty opisu stanowiska i obowiązków od dnia otrzymania. Oraz czy przy stanowisku ds. kancelaryjno-biurowych mogą dopisać mi "obsługa sekretarsko-recepcyjna"? Najbardziej nie podoba mi się to sformułowanie "recepcyjna" z uwagi na to, że wtedy będę od wszystkiego. A co jeśli zawalę bieżącą pracę i terminy to tylko ja za odpowiem?
Serdecznie dziękuję za wszelką pomoc,
Małgorzata