Krzysztof Kutyła

Krzysztof Kutyła portal internetowy

Temat: PRACA: starszy specjalista ds. stosunku pracy w służbie...

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista
do spraw stosunku pracy w służbie cywilnej i odpowiedzialności dyscyplinarnej
w Departamencie Służby Cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

przygotowywanie stanowisk Departamentu i Szefa Służby Cywilnej, udzielanie pisemnych i ustnych odpowiedzi i wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów z zakresu służby cywilnej oraz innych przepisów prawa dot. w szczególności odpowiedzialności dyscyplinarnej oraz stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej,
wypracowywanie nowych rozwiązań, w tym przygotowywanie we współpracy z komórką prawną KPRM projektów przepisów prawa dotyczących w szczególności odpowiedzialności dyscyplinarnej, obowiązków i uprawnień pracowniczych oraz czasu pracy,
analizowanie orzeczeń Wyższej Komisji Dyscyplinarnej Służby Cywilnej oraz ocena zasadności złożenia przez Szefa Służby Cywilnej odwołania do sądu pracy i ubezpieczeń społecznych,
analizowanie wniosków o przeniesienia urzędników służby cywilnej do innego urzędu oraz przygotowywanie projektów decyzji Szefa Służby Cywilnej w tym zakresie,
opiniowanie zewnętrznych projektów aktów prawnych.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Pracownik uczestniczy także w spotkaniach poza KPRM (komisje, uzgodnienia międzyresortowe, konferencje).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kancelaria zajmuje kompleks trzech piętrowych budynków: gmach główny w Al. Ujazdowskich 1/3 (siedziba KPRM) połączony z budynkiem w Al. Ujazdowskich 5 oraz budynek w Al. Szucha 14. Budynki te wraz z przyległym terenem wpisane są do rejestru zabytków. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe magisterskie (w przypadku posiadania powyżej 3-letniego doświadczenia zawodowego) lub wyższe prawnicze (w przypadku posiadania powyżej rocznego doświadczenia zawodowego)

pozostałe wymagania niezbędne:
powyżej 3 lat (w przypadku posiadania wykształcenia wyższego magisterskiego) lub powyżej 1 roku (w przypadku posiadania wykształcenia wyższego prawniczego) doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z interpretacją i stosowaniem przepisów prawa
znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa pracy,
znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania administracji rządowej,
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,
inicjatywa i kreatywność,
zdolności analityczne,
umiejętność organizacji pracy,
umiejętność pracy w zespole,
skuteczna komunikacja, umiejętność przekonywania i argumentacji, prowadzenia trudnych rozmów,
umiejętność formułowania pisemnych opracowań i informacji.

wymagania dodatkowe

ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa pracy lub zarządzania zasobami ludzkimi,
odbyte szkolenia w zakresie prawa pracy i zarządzania zasobami ludzkimi,
znajomość tematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze stosowaniem przepisów prawa pracy – powyżej 1 roku.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
12-02-2012

Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
z dopiskiem: BDG-7122-6(1)/03/12, pok. 3.11.

Inne informacje:
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP KPRM: Praca, praktyki, wolontariaty i staże w KPRM.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694-62-70.

http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearc...