Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Z przyjemnością pragnę poinformować Państwa, iż Agencja SEDNO z Legnicy, zajęła 3 miejsce w rankingu Firm Szkoleniowych, tym samym zdobywając statuetkę.


Obrazek


Ranking Firm Szkoleniowych

Agencja Sedno zajmuje się kompletnym przygotowaniem i realizacją szkoleń: od zbadania faktycznego zapotrzebowania, po realizację celów szkoleniowych.
Rekrutacja trenerów przebiega wielostopniowo i realizowana jest z ogromną starannością. Z Agencją Sedno współpracują wyłącznie praktycy o wysokiej specjalizacji, predyspozycjach i umiejętnościach trenerskich. Zespół przechodzi okresowe szkolenia wewnętrzne.
Jesteśmy nowocześni, korzystamy z najnowszych technologii, dobieramy środki realizacji do zapotrzebowania naszych klientów. Dysponujemy wiedzą, sprzętem i odpowiednimi kadrami do tego, żeby realizować projekty szkoleniowe od początku do końca. Znakomitą większość produkcji realizujemy we własnym zakresie. Dotyczy to zarówno produkcji poligraficznej, multimediów, serwisów dedykowanych, a od 2007 r. również filmów szkoleniowych.
Posiadamy referencje pisemne i telefoniczne od wielu naszych klientów, czym oszczędzamy czas Klientom poszukującym sprawdzonej firmy szkoleniowej do projektów edukacyjnych. Uczestniczymy w projektach o zasięgu ogólnopolskim o wysokim stopniu zaawansowania.
Projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej wykonujemy w zgodzie z wytycznymi niezbędnymi do prawidłowego ich rozliczania. Jesteśmy wybierani nie tylko jako partner merytoryczny, ale również jako podwykonawca serwisów intranetowych, platform LMS oraz serwisów informacyjnych.Agencja Sedno jest polską firmą szkoleniową z Legnicy, założoną i prowadzoną przez aktywnych zawodowo trenerów z doświadczeniem administracyjnym i międzynarodowym korporacyjnym.
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Sam zdecyduj o zakończeniu! – Negocjacje w administracji publicznej!

07.-08.11.11 w Poznaniu, Katarzyna Półtoraczyk poprowadzi szkolenie „Negocjacje w administracji publicznej” skierowane dla pracowników administracji. Jak wiadomo negocjacje, są nieodłącznym komponentem wszelkich transakcji czy rozstrzygnięć problemów, umożliwiają osiągnięcie porozumienia przy satysfakcji wszystkich stron. Czy ta umiejętność jest potrzebna urzędnikom?


Obrazek


Katarzyna Półtoraczyk - prowadząca szkolenie, pisze: „Każdy na co dzień spotyka się z koniecznością negocjowania, jednak urzędnicy negocjują nadzwyczaj często. Niekiedy wymaga tego specyfika ich pracy. Wtedy w zakresie obowiązków mają wymienione negocjacje z dostawcami różnych dóbr do urzędu, z petentami np. przy okazji reklamowania przez klientów decyzji urzędników dotyczących przyjmowania lub odrzucania wniosków, czy decyzji przetargowych. W zależności od specyfiki pracy, urzędnicy negocjują w biurze lub w terenie, w grupach kilkuosobowych (jako komisja) lub w pojedynkę. Jednak nawet jeśli potrzeba negocjowania nie widnieje w zakresie obowiązków, to najczęściej i tak występuje. Przedstawiciele administracji publicznej muszą sobie radzić z trudnymi klientami, czy negocjować podczas rozwiązywania sporów petentów.”

Program
1. Wprowadzenie do tematyki negocjacji w administracji
• Czym są negocjacje?
• Jak negocjują pracownicy administracji?
• Z jakimi sytuacjami negocjacyjnymi się stykamy?
• Urodzeni negocjatorzy?
2. Przygotowanie negocjacji
• Określenie ram negocjacji,
• Gromadzenie informacji
• Formułowanie strategii
• Hierarchia interesów, strefa możliwego porozumienia
• Umiejętności negocjatora
• Batna - czym jest i jak ją stosować, wykorzystanie efektu dźwigni alternatyw
3. Jak przedstawić ofertę i jak jej bronić?
• Kolejność mówienia
• Efekt ustawienia
• Opcje i warianty
• Odwołanie do kryteriów
4. Style negocjacyjne oraz powody ich stosowania
• Wygrana - przegrana
• Wygrana - wygrana
• Kamikadze
5. Strategie negocjacyjne - jakie strategie możemy wyróżnić i kiedy warto z nich korzystać?
• Strategia unikania,
• Strategia dominacji,
• Strategia łagodzenia,
• Strategia kompromisu
• Strategia kooperacji
6. Taktyki pertraktacyjne
7. Przezwyciężanie impasu
8. Fazy negocjacji
9. Role grupowe podczas negocjacji
• Jakie role wyróżniamy
• Jakie kompetencje posiadają osoby o konkretnych rolach grupowych?
• W której roli Ty czujesz się najlepiej?
10. Perswazja i manipulowanie w negocjacjach
• Manipulowanie a problemy etyczne
• Manipulowanie miejscem, czasem, ludźmi
• Sprzyjające momenty
• Przeszkody w stosowaniu perswazji
11. Błędy negocjacyjne
• Jakie błędy najczęściej przeszkadzają w skutecznych negocjacjach
• Jak uniknąć błędów i zakończyć negocjacje z sukcesem
12. Finalizacja negocjacji
• Zamknięcie negocjacji
• Potwierdzenie zobowiązań
13. Wielowątkowe negocjacje
14. Warsztat negocjacyjny - ćwiczenia praktyczne
Olga S.

Olga S. Student, Uniwersytet
Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w
War...

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Kursy trenerskie dla wymagających

Jak zostać dobrym trenerem? Jak wykorzystywać w pracy pełnię swoich możliwości? Jak rozmawiać z ludźmi aby byli nam bardziej przychylni? To pytania, które nasuwają się każdemu kto pragnie osiągnąć sukces, dlatego też…

Instytut Zarządzania przez Wartości działający przy Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie prowadzi rekrutację na VI edycję programu Szkoły Trenerów Administracji i Biznesu (STABI). Rekrutacja trwa do wyczerpania limitu miejsc, a sam kurs rozpoczyna się 21 marca 2012 roku. Szkolenie ma na celu rozwinięcie w uczestnikach umiejętności trenerskich potrzebnych zarówno w zawodzie trenera jak i codziennym życiu.

Szkolenie składa się z 202 godzin zajęć, co spełnia rygorystyczne wymogi Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Uczestnicy pracują w małych 16 osobowych grupach pod okiem profesjonalnych trenerów, którzy mają za zadanie nauczyć kursantów między innymi nowoczesnych technik asertywności, komunikacji trenerskiej czy też jak radzić sobie z oporem grupy. Na zakończenie szkolenia uczestnicy kursu otrzymują dyplom ukończenia Szkoły Trenerów w języku polskim i angielskim oraz mają możliwość ubiegania się o certyfikat trenera umiejętności psychospołecznych w PTP.

Takie kursy dają możliwość rozwijania siebie oraz swoich umiejętności. Uczestnicy pracują nad własnymi wadami oraz zaletami dzięki czemu są świadomi zarówno mocnych stron jak i tych słabszych. Po odbyciu takiego szkolenia, kursanci spełniają wymogi surowego rynku pracy gdzie liczą się tylko najlepsi.

Szkoła Trenerów Administracji i Biznesu (STABI)
Instytutu Zarządzania przez Wartości Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania
Kontakt: szkolatrenerow@vizja.pl
http://stabi.vizja.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

W dzisiejszych czasach PR, przestał być ekskluzywnym dobrem, dostępnym tylko dla wtajemniczonych. Dziś dbanie o pozytywny wizerunek jest koniecznością, która warunkuje byt instytucji i nie dotyczy to tylko prywatnych firm ale stanowi także gwarancję sukcesu jednostek administracji publicznej. 08-09.05.2012 zapraszamy osoby zainteresowane rozpoczęciem kreowania wizerunku swojej organizacji, na warsztaty pt."PR administracji publicznej - stopień podstawowy", które odbędą się w Poznaniu.


Obrazek


Jeszcze do niedawna zwrot public relations brzmiał dla nas dziwnie i obco. Zapożyczona z języka angielskiego nazwa brzmiała niejasno. Z biegiem czasu, naturalny rozwój nastawiony na doskonalenie jednostki, zdeterminował odpowiednią dbałości o obraz w oczach odbiorców.

Struktura i organizacja jednostek administracji publicznej, różni się od funkcjonowania firm, procedury działania są bardziej skomplikowane a szereg działań podlega wielu złożonym regulacjom prawnym. W obu przypadkach natomiast, bardzo dużo zależy od tego, jak postrzegają nas klienci zewnętrzni oraz sam personel obsługujący jednostkę.

Szkolenie „PR administracji publicznej - stopień podstawowy" daje możliwość zapoznania się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji administracji publicznej oraz najważniejszymi technikami public relations urzędów. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR.

Program

1. Pozycjonowanie wizerunkowe instytucji publicznej

a) Zakres działań PR instytucji publicznych

b) Rola wewnętrznych uwarunkowań w działaniach PR - misja, struktura organizacyjna, hierarchia służbowa

c) Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR

d) Budowanie planu działań PR

2. Komunikacja wewnętrzna jako podstawa budowania wizerunku urzędu na zewnątrz

a) Obszary komunikacji wewnętrznej w urzędzie

b) Bariery w komunikacji wewnątrz instytucji

c) Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania pracowników w działania PR

d) Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników

3. Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej jednostki administracji publicznej

a) Elementy systemu identyfikacji wizualnej

b) Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej

c) Budowanie wizerunku urzędu w Internecie

Strona WWW a wizerunek
BIP
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR

4. Działania wizerunkowe wobec klientów indywidualnych

a) Efektywne przygotowanie materiałów promocyjnych - foldery, informatory, ulotki

b) Monitorowanie poziomu obsługi klienta - standardy obsługi

c) Prezentacja urzędu w czasie seminariów, konferencji i prelekcji

5. Imprezy wizerunkowe jednostek administracji publicznej

a) Udział w imprezach targowych

b) Organizacja drzwi otwartych

c) Eventy jako wsparcie działań wizerunkowych instytucji

6. Budowanie relacji z mediami

a) Tworzenie bazy dziennikarzy

b) Monitoring mediów

c) Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych

d) Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej

Więcej informacji pod numerem telefonu: 76 722 88 33

konto usunięte

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Kurs Przygotowujący do Egzaminu na Urzędnika Mianowanego

MODUŁ UMIEJĘTNOŚCI: Zajęcia w module umiejętności będą rozłożone na 5 dni po 8godzin.Razem 40 godzin zajęć.

Program kursu obejmuje pracę na testach psychologicznych badających umiejętności poznawcze, inteligencję, myślenie, umiejętność analizy i syntezy informacji, jak również wykorzystanie zadań tabelarycznych i metodykę doskonalenia myślenia logicznego:

testy psychologiczne
narzędzia psychometryczne
testy badające inteligencję IQ
zadania tabelaryczne
zadania logiczne i matematyczne
elementy logiki prawniczej
arytmetyka użytkowa
elementy statystyki i rachunku prawdopodobieństwa
testy słownikowe
testy ze stylistyki

Formuła kursu w roku 2013 wzbogacona została o Egzamin Próbny oraz dostęp do platformy cyfrowej i indywidualne konsultacje e-learningowe

MODUŁ WIEDZY: Zajęcia w module wiedzy obejmują łącznie 7 dni. W tym: 6 dni zajęć po 8 godzin i 1 dzień w wymiarze 4 godzin. Razem 52 godziny zajęć.

Program obejmuje wszystkie zagadnianie będące przedmiotem egzaminu na urzędnika mianowanego. W szczególności:

Zagadnienia z prawa, administracji publicznej 3dni - 20godz
Finanse publiczne 2dni – 16godz.
Polityka zagraniczna i organizacje międzynarodowe 1dzień – 8godz
Znajomość podstawowych zagadnień społecznych i ekonomicznych 1dzień – 8godz

Miejsca realizacji: WARSZAWA, BIAŁYSTOK, GDAŃSK, KATOWICE, KRAKÓW, ŁÓDŹ, POZNAŃ, RZESZÓW, WROCŁAW

UWAGA: istnieje możliwość realizacji Kursu Urzędnik Mianowany lub wybranych modułów na zamówienie grup zamkniętych, w innych lokalizacjach i terminach.

Opinie uczestników:
"Kurs oceniam bardzo pozytywnie. Był dla mnie bardzo pomocny i na pewno nie napisałabym tak dobrze egzaminu, gdybym na niego nie uczęszczała. Nie mam żadnych uwag ani pomysłów na udoskonalenie kursu. Uważam, że jest wart polecenia go innym".
Agnieszka P.

Więcej na http://global.waw.pl/szkolenia/szkolenia-specjalistycz...Global Training Centre edytował(a) ten post dnia 12.12.12 o godzinie 09:58
Aleksandra W.

Aleksandra W. psycholog, coach,
szkoleniowiec

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Szkolenie z zakresu umiejętności poznawczych
Przygotowanie do egzaminu na urzędnika mianowanego 2013

Szanowni Państwo,
Firma Wzrost, oferuje Państwu szkolenie z zakresu umiejętności poznawczych (część psychologiczna testu), przygotowujące do egzaminu na urzędnika mianowanego.

Informacje Podstawowe
• Szkolenie obejmuje 20 h
• odbywa się w salach konferencyjnych na terenie Poznania
• daty szkoleń w trybie weekendowym: 25-27.01.2013 i 08-10.02.2013
• daty szkoleń w trybie miesięcznym: 07.01-31.01.2013
• koszt szkolenia to 400 zł
• tylko teraz przy zgłoszeniu do 24.12.2012 opłata za kurs wynosi tylko 300 zł
• materiał przygotowany przy współpracy psychologów oraz urzędników mianowanych
• zajęcia prowadzone są przez dyplomowanych psychologów
• małe grupy umożliwiają indywidualne podejście do kursanta
• cena obejmuje materiały dydaktyczne oraz próbny egzamin pod koniec szkolenia
• osoby, które ukończyły nasz kurs mają 50% zniżkę na indywidualne zajęcia z psychologiem

Materiał kursu
• analiza zadań wzorowanych na Teście Ravenna
• analiza zadań słownych z zakresu dedukcji relacji i korelatu oraz tabelarycznych
• analiza zadań badających myślenie logiczne i dywergencyjne
• przedstawienie algorytmów postępowania przy rozwiązywaniu powyżej omówionych zadań
• zastosowanie sposobów rozwiązywania zadań w praktyce
• omówienie typowych zadań na funkcje poznawcze stosowanych w pozostałych testach psychologicznych
• omówienie zagadnień związanych ze stresem egzaminacyjnym

Dalsze informacje na stronie: http://twojwzrost.pl

konto usunięte

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Zapraszamy do bezpłatnego udziału w wybranym szkoleniu z zamówień publicznych w ramach akcji „Internauci sprawdzają APEXnet”.


Obrazek


Akcja przeznaczona jest dla osób, które:

- są zainteresowane zamówieniami publicznymi
- chcą wziąć udział w jednym z najlepszych szkoleń z zamówień publicznych w Polsce
- są aktywnymi internautami, którzy komentują lub publikują teksty o zamówieniach publicznych na blogach, portalach, czy biorą udział w dyskusjach na forach internetowych

Co zrobić, by wziąć bezpłatnie udział w szkoleniu?

- Wybrać dowolne szkolenie z zamówień publicznych (wykaz szkoleń znajdziesz TUTAJ>>)
- Wysłać formularz zgłoszeniowy (POBIERZ>>) na adres info@apexnet.pl
- Po potwierdzeniu uczestnictwa przez APEXnet, przyjść na szkolenie
- Zrecenzować je w wybranym miejscu w internecie

Szczegółowy regulamin znajdziesz TUTAJ >>

Sprawdź nas i powiedz o tym innym!

Opiekun Akcji

Joanna Beresińska
22 205 89 11
joanna.beresinska@apexnet.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Zapraszam na pierwsze w Polsce Forum Zamówień Publicznych, które odbędzie się już 24 czerwca 2013 w Centrum Konferencyjnym na warszawskiej Woli.


Obrazek


W programie:
JAK BRONIĆ SIĘ PRZED NIEUPRAWNIONYM NAKŁADANIEM KOREKT FINANSOWYCH?
trener Jerzy Czaban
NOWELIZACJA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA PODWYKONAWCÓW
trener Grzegorz Czaban
BADANIE RZETELNOŚCI WYKONAWCY
trener Łukasz Czaban

Mamy jeszcze kilka miejsc!

Szczegóły >>

konto usunięte

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...


Obrazek


Zachęcamy do połączenia wakacyjnego wypoczynku z tygodniowym kursem zamówień publicznych w Jastrzębiej Górze. Pamiętaj, że możesz zabrać ze sobą bliskich.

Do wyboru trzy terminy:
1-5 lipca, poprowadzi Łukasz Czaban
19-23 sierpnia, poprowadzi Jerzy Czaban
26-30 sierpnia, poprowadzi Grzegorz Czaban

UWAGA! Nasi eksperci uczestniczą w pracach nad nowelizacją i przekażą Państwu najnowsze informacje dotyczące planowanych zmian w PZP.

Zadzwoń lub napisz, by dowiedzieć się więcej:
22 205 89 00 lub info@apexnet.pl

Szczegóły TUTAJ>>
Obrazek

konto usunięte

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...


Obrazek

Firma SuccessPoint ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji
Instytucja publiczna a wykorzystanie technologii
10.03.2016 r. w Warszawie

strona wydarzenia:
http://successpoint.pl/instytucja-publiczna-technologie

Elektroniczne platformy usług zyskują coraz większą popularność – oznacza to, że przed pracownikami stają nowe wyzwania. Niezbędne staje się ustawiczne kształcenie pod kątem nowoczesnych technologii. Na II edycji konferencji „Instytucja publiczna a wykorzystanie technolologii” poruszone będą między innymi tematy takie jak: zarządzanie projektami, programami i usługami, e-learning dla kadr, wykorzystanie komunikacji wizualnej, elektroniczne zarządzanie dokumentacją oraz bezpieczeństwo i integracja systemów.

Konferencja odbywa się przy wsparciu merytorycznym Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz Ministerstwa Finansów.

Głos zabiorą m.in.:
- Paweł Oracz, Dyrektor Departamentu Strategii Systemu Informacyjnego w Ministerstwie Finansów - Zintegrowany System Informacyjny Resortu Finansów – Strategia 2020
- dr inż. Elżbieta Andrukiewicz, Rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego - Zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem z punktu widzenia potrzeb i możliwości administracji publicznej – aktualny stan i dobre praktyki
- Magdalena Wąsik, Inżynier Sprzedaży Axence Sp. z o.o. - Monitorowanie i bezpieczeństwo sieci komputerowej w liczbach
- Milena Bogdanowicz - radca prawny w Kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp. - Wykorzystanie technologii w instytucjach publicznych w świetle prawa własności intelektualnej

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
- przedstawicieli władz jednostek publicznych i administracji państwowej
- osoby odpowiedzialne za dobór oraz inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
- osoby odpowiedzialne za sprawne wdrażanie założeń i rozwój społeczeństwa informacyjnego
- administratorów bezpieczeństwa informacji, administratorów danych wrażliwych
- managerów zarządzających ryzykiem operacyjnym, analityków procesów biznesowych
- managerów zarządzających bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych
- kadrę zarządzająca departamentów informatyki
- kierowników projektów, administratorów systemów
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie dokumentacją
- osoby odpowiedzialne za sprawną komunikację

Udział jest bezpłatny dla ww. osób!

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://successpoint.pl/instytucja-publiczna-technologie

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:
Karolina Seliga
+48 720 911 823
karolina.seliga@successpoint.pl
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Ostatnie wydarzenia pokazują, że liczba przestępstw w Internecie stale rośnie, zamiast się zmniejszać. Dlatego potrzebne są wzmożone i połączone wysiłki wszystkich zainteresowanych stron, aby powstrzymać tę falę.

W związku z tym zapraszamy do udziału w seminarium:

"Bezpieczeństwo cybernetyczne sektora publicznego - ubezpieczenie ryzyk cybernetycznych”, które odbędzie się 16 czerwca 2016 r. w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/seminarium/cyberbezpieczenstwo

Ryzyka cybernetyczne mogą wystąpić w każdej organizacji niezależnie od wielkości i profilu działania. Wszędzie tam, gdzie istnieje sieć, funkcjonuje jakiś system komputerowy, gdzie używane są telefony komórkowe, czy inne urządzenia mobilne - istnieje ryzyko cyber naruszenia.
Atakom, poddawanych jest 100% polskich firm. Te które o tym nie mówią - albo nie chcą się do tego przyznać, albo nie wiedzą że były celem przestępców.
Ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informacji, wycieku danych, odpowiedzialności za powierzone dane osobowe i wrażliwe, dotyczy w zasadzie każdego przedsiębiorstwa, instytucji czy organizacji w tym również sektora administracji publicznej.

Prelegenci podczas Seminarium postarają się odpowiedzieć na dwa podstawowe pytania:

1. Czy jesteś świadomy zagrożeń i jak dobrze jesteś zabezpieczony na przyszłość?
2. Czy budujesz cyberbezpieczeństwo w strategicznych obszarach zawodowych?

Prelegenci w trakcie swoich wystąpień
a) przedstawią:
- jak radzić sobie z cyberprzestępczością mając do dyspozycji ogólnie dostępne instrumenty prawne (kancelaria prawna DLA Piper),
- jak działają cyberprzestępcy i jak postępować w przypadku cyberataku (firma doradcza EY)
b) wskażą rozwiązania zabezpieczające:
- właściwe zarządzanie ryzykiem (POLRISK),
- ubezpieczenia cyberryzyk (Inter-Broker; Leadenhall Polska)

W programie m.in.:
- Cyberprzestępczość w Polsce - wyzwania prawne
Piotr Falarz, Senior Associate, adwokat - międzynarodowa kancelaria prawna DLA Piper Wiater sp.k
- Jak działają cyberprzestępcy? - czyli od 0-daya do przejęcia kontroli nad organizacją
Marcin Szydłowski, członek zespołu Advanced Security Center, Dział Cyber Security w EY
- Reakcja na incydent - jak postępować w przypadku cyberataku?
Grzegorz Idzikowski, manager w dziale Zarządzania Ryzykiem Nadużyć w EY, członek zespołu informatyków śledczych
- Zarządzanie cyberryzykiem i kontrola zarządzania w sektorze publicznym. Podejście systemowe
Dr Jerzy Podlewski, Wiceprezes Stowarzyszenia Zarządzania Ryzykiem POLRISK, Certyfikowany Risk Manager
- Co chroni cyber polisa?
Michał Molęda, Wiceprezes Zarządu Leadenhall Polska S.A.
- Ubezpieczenia od ataków cybernetycznych - oferta polskiego rynku
Robert Kożuchowski, Prezes Zarządu spółki brokerskiej Inter-Broker Sp. z o.o.

Seminarium kierujemy do:
przedstawicieli administracji publicznej, a w szczególności do pracowników pionów audytu wewnętrznego, bezpieczeństwa IT oraz zarządzania ryzykiem.

REJESTRACJA: http://successpoint.pl/seminarium/cyberbezpieczenstwo#...

Cena udziału:
990+23VAT cena do 31 maja 2016r.
1090+23%VAT cena po 31 maja 2016r.

Przy zgłoszeniu większej ilości osób - RABAT!
Cena udziału obejmuje materiały, lunch, przerwy kawowe i certyfikat.

Kontakt odnośnie uczestnictwa w konferencji:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Ewa J.

Ewa J. Trener Biznesu, HR
Business Partner

Temat: Informacje o szkoleniach, seminariach itp. oferty TYLKO...

Jedyna książka o tej tematyce, która może zmienić nastawienie do telefonicznej obsługi klientów w urzędach i pomoże zbudować pozytywny wizerunek instytucji publicznych. Gorąco polecam.
http://www.ksiegarnia-prawnicza.com.pl/profesjonalna-o...



Wyślij zaproszenie do