Karina Ciosk - Komorowska

Karina Ciosk -
Komorowska
właściciel agencji
SPINKI, trener w
Akademii Pani Spinki

Temat: Budżety ślubne

Jak Wasze budżety slubne? Przerastają i rosną?

Ewa F.

Ewa F. Księgowa we własnej
firmie

Temat: Budżety ślubne

Jak podzielić sie kosztami?
Izabela P.

Izabela P. Team Leader

Temat: Budżety ślubne

Ewa F.:Jak podzielić sie kosztami?


najlepiej po polowce....
Izabela P.

Izabela P. Team Leader

Temat: Budżety ślubne

a tak na powaznie -

najlepiej zrobic liste co potrzeba a potem dokonac rozbioru naturalnego kto sie czym zajmie i kto jakie koszty przejmuje. u nas nie bylo z tym zadnego problemu. pol na pol jak linijka wymierzyl hahaha
Karina Ciosk - Komorowska

Karina Ciosk -
Komorowska
właściciel agencji
SPINKI, trener w
Akademii Pani Spinki

Temat: Budżety ślubne

A jak z kosztami? drogo? :)
trzeba bardzo uważać :)
jest sporo naciagaczy, trzeba umiec egocjowac warunki i ceny!
naprawde uwazajcie...
Najlepiej wybierac firmy polecone przez znajomych.
Izabela P.

Izabela P. Team Leader

Temat: Budżety ślubne

Karina Barbara K.:
Najlepiej wybierac firmy polecone przez znajomych.


zgadzam sie

Temat: Budżety ślubne

My się własnie szykujemy do tego ważnego dnia. Praktycznie wszystko mamy już załatwione. Jeśli chodzi koszty to są one przerażające ;-(
A Wy na jakim jesteście etapie?
Agnieszka B.

Agnieszka B. współwłaściciel,
www.makart.biz,
zabudowa stoisk
targowych

Temat: Budżety ślubne

Ja dopiero zaczynam i zbieram wszystkie informacje co i jak :).
Karina Ciosk - Komorowska

Karina Ciosk -
Komorowska
właściciel agencji
SPINKI, trener w
Akademii Pani Spinki

Temat: Budżety ślubne

Zapraszam do NAS.

Wytlumaczymy,wyjasnimy,opowiemy,przygotujemy kosztorysy, niezobowiazująco - za darmo, a jak sie spodoba to podpiszemy umowe i działamy :)
Joanna Trompeter-Makysm

Joanna Trompeter-Makysm właściciel, JOCKER
studio Agencja
Reklamy
www.jocker.com.pl

Temat: Budżety ślubne

sorki za OT ale na dziale slub odczuwam STRASZNY nacisk na samoreklame...wg mnie forum jest po to zeby dyskutowac a nie zeby zaczynac temat zeby kogos na sile do siebie sciagnac... moze ja mam takie glupie podejscie. W mojej firmie ludzie tez sie zajmuja organizacja wesel ale nie czuje potrzeby zeby na sile komus wciskac swoje uslugi, ktos bedzie chetny to sam przyjdzie i na brak klientow nie narzekamy...

A co do budzetu to zalezy z jaka "pompa" kto chce zorganizowac wesele i jest mozliwe zmiescic sie w niewielkiej sumie a miec naprawde susper impreze. Sukienka do slubu tez moze kosztowac mniej niz 5000 zl i byc nowa i oryginalna !!
Karina Ciosk - Komorowska

Karina Ciosk -
Komorowska
właściciel agencji
SPINKI, trener w
Akademii Pani Spinki

Temat: Budżety ślubne

Joasiu ale ja nie naciskam, zauwaz że pierwszy raz zapraszam kogos do siebie. Poza tym czuje sie troche usprawiedliwiona ponieważ to ja załozyłam ta grupę, prowadzę ją...zaczynam wszytskie wątki.
Nowi klienci zawsze mile widziani :)
Nikt nie zabrania Ci reklamowania swoich kolegów czy koleżanki :) Zapraszam!

Temat: Budżety ślubne

Myślę że przy organizacji wesela umiejętności związane z organizacją imprez trochę pomogą ale nie są niezbędne, wystarczy wiedzieć czego się chce, popytać znajoych i problem z głowy. Moja praca polega na organizacji imprez i jedyne do czego mogłam wykorzystać swoje doświadczenie to wybór miejsca - po byciu w wielu miejscach wiedziałam gdzie na pewno nie chcę swojego wesela. Jak ktoś organizuje swoje wesele i tak pierwsze pytania kieruje do znajomych albo korzysta z portali internetowych związanych z tą tematyką.
Nie mniej jednak na pewno Twoja pomoc Karino wielu ludziom ułatwia podejmowanie podjęcie pewnych decyzji, jesteście w tej dzidzinie spacjalistami ale to wszystko to też dodatkowy koszt. Myślę jednak że w Polsce korzystanie z usług firm zajmujących się planowaniem ślubu i wesela dopiero się rozwiaj tak więc życzę sukcesów i samych zadowolonych klientów ;-)
Ja już mam wszystko przygotowana ale możesz zdradzić jakie jest teraz najbardziej popularne miejsce na wesel(w Warszawie czy też okolicach) ?


Magdalena Sylwanowicz edytował(a) ten post dnia 02.03.07 o godzinie 14:43
Ewa F.

Ewa F. Księgowa we własnej
firmie

Temat: Budżety ślubne

Do ślubu mam jeszcze trochę czasu, ale tak się zastanawiam. Mozliwe jest załatwienie ślubu przez firme taniej niz samemu?
Małgorzata S.

Małgorzata S. Konsultant SAP

Temat: Budżety ślubne

Moze nie bedzie taniej.... ale na pewno oszczedzi Ci to wielu problemów. Przygladalam sie jak przyjaciolka organizowala swoje wesele. Czas, ktory poswiecila na przygotowania kosztowal wiecej nie jakakolwiek wynajeta firma. Dodatkowo stres... na miesiac przed slubem okazalo sie ze konieczna jest zmiana sali, a kucharka miala wypadek. Zalatwianie wszystkiego od nowa wymagalo naprawde duzo wysiłku....
Joanna Trompeter-Makysm

Joanna Trompeter-Makysm właściciel, JOCKER
studio Agencja
Reklamy
www.jocker.com.pl

Temat: Budżety ślubne

Sorki Karina, nie chce zebys mnie zle odebrala ale moze ja tez jestem juz przewrazliwiona na ludzi reklamujacych sie za wszelka cene wszelkimi metodami...

co do organizacji, my organizowalismy wszystko sami i wcale z tym duzo klopotu ie bylo, najwiecej bylo zlista gosci i rozwiuezieniem zaproszen, ale tego zadna firma ci nie zrobi a reszta przygotowan to byla wrecz przyjemnosc :)
Karina Ciosk - Komorowska

Karina Ciosk -
Komorowska
właściciel agencji
SPINKI, trener w
Akademii Pani Spinki

Temat: Budżety ślubne

Asia alez ja sie nie obrazam :)
kazdy ma prawo pisac co mu sie podoba...
caly golden jest takze po to by sie zareklamowac, zdobyc nowe znajomosci by tworzyc, by wspolpracowac i by zdobyc nowych klientow :)

zatrudniajac wedding plannera oszczedza sie sporo czasu, to na nim spoczywa odpowiedzialnosc, nagocjacje,problemy,czyli same namniej przyjemnie sprawy, na pewno oszczedza sie gdy organizuje sie przez specjalnie do tego przygotowana firme, wiem ile mam rabatow tylko dlatego ze wspolpracuje z wieloma firmami, kazdy podwykonawca chce jak najlepiej wypasc po to zebym ja go polecala - ma sie wiec pewnosc ze zostanie wszytsko wykonane na jak najwyzszym poziomie i nie ma mowy o wpadkach a i ceny sa nizsze! :)
para nie traci uroku jakim jest zalatwianie swojego wesela - przeciez sama o wszytskim decyzduje, wszytskich poznaje, widzi co bierze, zostaje takiej parze wszytsko co najprzyjemniejsze :) kazda para mloda ma do wyboru do koloru podwykonawcow, rozmawia, oglada, wybiera :) kazde spotkanie jest przygotowane, mile, sympatyczne. Kiedy juz para zdecyduje sie na konkretnego podwykonawce i jego cene dzialamy dalej krok po kroku. Zdarza sie ze ktos zachoruje, cos sie stanie, my wtedy nie panikujemy tylko wystarczy jeden telefon i mamy w zastepstwie kolejnego podwykonawce :) Wszyscy sa doskonali, nikt nie musi sie stresowac ze cos pojdzie nie tak...

I nie pisze tego wszytskieg by zachecac czy przekonywac ludzi do skorzystania z moich uslug bo jesli ktos nie chce to i tak nie skorzysta i zadna sila nikt takiej osoby nie zaciagnie do mnie :)

Opowiadam na czym polega moja praca i chcialabym obalic ten mit ze wedding planner oznacza wydanie wiecej pieniedzy na Ślub! To nie jest prawda...

Pozdrawiam nidowiarkow :)

konto usunięte

Temat: Budżety ślubne

Co do dzielenia kosztów, to wydaje mi się, że jeśli goście stanowią mniej więcej po 50% od każdej ze stron, można siętak podzielić. Gorzej, gdy proporcje nie są równe, tak jak u mnie. Wówczas proponuję po podliczeniu kosztów i sporządzeniu listy gości, ustalic procentowy udział każdej ze stron.
Joanna Trompeter-Makysm

Joanna Trompeter-Makysm właściciel, JOCKER
studio Agencja
Reklamy
www.jocker.com.pl

Temat: Budżety ślubne

ja uwazam tak jak Jacek ze najlepiej podzielic albo proporcjonalnie do liczby gosci albo na pol, ale mysle ze para sie sama dogada jaki bedzie najlepszy podzial :)
Ala Staszak

Ala Staszak Student, AR

Temat: Budżety ślubne

Joanna T.:
ja uwazam tak jak Jacek ze najlepiej podzielic albo proporcjonalnie do liczby gosci albo na pol, ale mysle ze para sie sama dogada jaki bedzie najlepszy podzial :)


Ja uważam podobnie, każdy płaci za swoich gości a reszte kosztów po połowie. to jest chyba najbardziej sprawiedliwe.
Izabela P.

Izabela P. Team Leader

Temat: Budżety ślubne

Ala ..:
Joanna T.:
ja uwazam tak jak Jacek ze najlepiej podzielic albo proporcjonalnie do liczby gosci albo na pol, ale mysle ze para sie sama dogada jaki bedzie najlepszy podzial :)


Ja uważam podobnie, każdy płaci za swoich gości a reszte kosztów po połowie. to jest chyba najbardziej sprawiedliwe.


jak najbardziej sie zgadzam, kazda strona polinna wyliczyc sobie swoich gosci i za nich zaplacic, a cala reszta na pol ;) znaczy jedzonko / napoje / orkiestra ......



Wyślij zaproszenie do