Karina
Ciosk -
Komorowska
właściciel agencji
SPINKI, trener w
Akademii Pani Spinki
Temat: Agencje Ślubne - ceny i rekomendacje zasady działania
Pani Kamilo,zawsze konsultant ślubny powinien być w tych rozmowach po środku tj trzymać stronę klienta bo pracuje dla niego i musi go zadowolić ale też rozumieć rynek czyli w tej sytuacji wszystko co dot. florystyki.
Nigdy klient nie powinien sam kontaktować się bezp. z florystką bo wówczas może wyniknąć z tego chaos, zawsze na spotkaniach są 3 strony ( para młoda, konsultant ślubny i florystka )lub jeśli nasza para nie ma czasu ( a często tak się zdarza )spotykacie się bez klienta " głównego" ale wszystko jest mu przekazywane przez konsultanta ślubnego.
Nie rozumiem jakie problemy Pani miała z agencją slubną, proszę jaśniej :) czasem może byc tak, że się strony nie zrozumieją i już "konflikt" gotowy :)
Pozdrawiam ciepło z Kielc.