Karina
Ciosk -
Komorowska
właściciel agencji
SPINKI, trener w
Akademii Pani Spinki
Temat: Agencje Ślubne - ceny i rekomendacje zasady działania
Różnie to bywa. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest frnczyza firmy, marki juz istniejącej - jak np nasza :) http://perfectmoments.plW I roku działalności - na własną rękę średnio rzeczywiście można czekać rok na klienta, może uda się zorganizować szybciej, to czasem zalezy po prostu od szczęścia. Ale może się zdarzyć, że nowa firma zorganizuje w sezonie np 3-4 wesela a potem długo cisza...część firm się wtedy zamyka a część czeka dalej :) Jak się uda, jak się utzrymasz na rynku, przetrwasz złe chwile to w kolejnym sezonie możesz mieć np 8 wesel.
Ja miałam dużo szczęścia, w odpowiednim czasie i miejscu, w pierwszym roku udało mi się zorganizować jakoś 12-12 wesel, w drugim roku już ponad 20 :) ale ja pracowałam 24h na dobę, 7 dni w tygodniu...byłam wytrwała i wierzyłam w sukces całą sobą.
Jeśli np otworzysz sobie oddział franczyzowy to klientów możesz mieć już na drugi dzień w najlepszym wypadku :)To jest ten plus, nie trzeba czekać tyle i klienci chętniej wybierają sprawdzone marki, większe firmy.
Oczywiście jest to regułą, na pewno powstani jeszcze kilka fantastycznych nowych firm ale oczywiście ryzyko jest ogromne.
Aha i pytałaś czy robić wesela znajomym i za darmo pierwszym klientom. Znajomym, rodzinie owszem ale czy za darmo jakaś para się zdecyuje i zaufa? nie sądzę...będą się bać i pomyslą " za darmo robią? chyba sa kiepscy!nie cenią się, zaczynają..to jasne!" a więc uważałabym z tym..
W każdym razie powodzenia!:)