Temat: Polityka gwarancyjna SAMSUNG.
Mam podobny przypadek. Też komis. Telefon Galaxy S6 kupiony poprzez allegro ale odbiór osobisty w komisie. Telefon NOWY (pudełko, plomby otwierane przy mnie) ale paragon z podatkiem 0% czyli tak jak faktura marża nie mam gwarancji producenta.
Coś się w nim zepsuło więc odrazu na infolinię samsunga w celu ustalenia co i jak.
No i tu rozczarowanie jak i u reszty.
I teraz pytanie: czy oddawać na gwarancję telefon tam gdzie kupiłem (nie mam pewności czy będzie naprawiany w autoryzowanym serwisie Samsunga) o ile nie odeślą z kwitkiem uzasadniając, że telefon został "ZALANY" tak jak to często praktykuje znany serwis Rege####is.
Czy... i tutaj druga opcja...
Czy szarpać się ze sprzedawcą (komis stacjonarny ze sklepem na allegro ok 600 aukcji) w celu zwrotu telefonu za niezgodność z umową, ponieważ na aukcji było napisane, że telefon pochodzi z Polskiej dystrybucji a mam do tego wątpliwość bo nie ma w pudełku żadnych instrukcji w jęz. polskim, natomiast są 3 w języku fińskim, norweskim i szwedzkim.
Z tym, że nie mam pojęcia jak sprawdzić na jaki kraj był wypuszczony telefon i czy z serwisu samsunga otrzymam jakiś papier potwierdzający, że telefon nie pochodzi z polskiej dystrybucji.
I co tu robić?