Temat: o nauce skutecznej sprzedaży

Szanowni Państwo,

Kuźnia Kompetencji - prężnie rozwijająca się firma szkoleniowa ma zaszczyt zaprosić do uczestnictwa w szkoleniu:

PSYCHOLOGIA PERSWAZJI W SPRZEDAŻY

Prowadzący: Stanisław Leśniak – psycholog, absolwent KUL, wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, konsultant ds. rekrutacji w firmie Legend HR Advisors, twórca programów szkoleniowych i trener Kuźni Kompetencji

Celem szkolenia jest przekazanie zasad trwałego oddziaływania na postawy klientów oraz praktyczne ćwiczenie i rozwój sprzyjającego temu zachowania. Dzięki zastosowanym metodom uczestnicy zapoznają się z psychologicznymi technikami perswazji i zostaną przygotowani do wykorzystania tych technik na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

Sekwencja kolejnych modułów szkolenia jest zbieżna z elementami klasycznego modelu handlowego. Elementy te będą ćwiczone i rozwijane w oparciu o metody perswazji narracyjnej, wyobrażeniowej i ELM (Elaboration Likelihood Model).
• Poznawanie potrzeb klientów i przygotowanie oferty
Skuteczny handlowiec powinien pamiętać, że tym co przekonuje klientów do wyboru właśnie jego oferty są odpowiednio dobrane i dobrze użyte argumenty. Stosowanie odpowiedniej, dostosowanej do potrzeb konkretnej grupy klientów, argumentacji już na etapie budowania oferty jest źródłem konkurencyjnej przewagi. Dlatego najważniejszymi umiejętnościami ćwiczonymi na tym etapie są: poznanie partnera, rozpoznawanie jego potrzeb, argumentacja, tworzenie oferty, identyfikacja i wykorzystanie kanałów dotarcia do klientów.

• Umówienie spotkania
Bezpośrednie spotkanie jest kluczowym momentem procesu sprzedaży. Z tego względu efektywność w doprowadzaniu do spotkań sprzedażowych jest podstawową umiejętnością dobrego handlowca. Umawiania spotkań można się nauczyć – służą do tego odpowiednie nastawienie, podejmowanie działań w odpowiedniej kolejności, scenariusze rozmowy, aktywne słuchanie i odpowiednie – perswazyjne – słownictwo.

• Przedstawianie oferty i negocjacje
Bezpośredni kontakt z klientem jest początkiem wspólnej historii, która może obfitować w wiele udanych transakcji. Dlatego na tym etapie sprzedaży zawartość oferty jest tak samo istotna jak sposób jej prezentacji i odbiór naszej osoby. Każdy z wymienionych elementów wart jest szczególnej uwagi i dopracowania. W tym module uczestnicy będą rozwijali umiejętność prezentacji i autoprezentacji oraz dowiedzą się w jaki sposób odbierany jest ich styl i co warto w nim zmienić aby osiągać lepsze wyniki. Przećwiczą też między innymi jak wzbudzać pozytywne zainteresowania klienta i świadomie kształtować wspólną narrację handlową.

• Budowanie trwałej relacji
Zastępowanie straconych klientów nowymi nie prowadzi do niczego innego jak wyczerpania finansowego firmy i demotywacji u jej handlowców, dlatego tak ważne jest budowanie trwałych relacji u klientów już pozyskanych. Znacznie ważniejsze od doszukiwania się przyczyn dlaczego klienci u nas nie kupują jest więc odwrotnie – zastanowienie się nad tym dlaczego u nas kupują lub czemu mieliby kupować. Ten moduł szkolenia będzie poświęcony między innymi technice badania satysfakcji klientów i budowania lojalności.

Koszt szkolenia – 246 zł (cena uwzględnia podatek VAT)
Termin szkolenia: 25.02.2012
Miejsce: Warszawa

Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu!

Pozdrawiam,

Małgorzata Dobek
Manager ds. Sprzedaży I Marketingu
Kuźnia Kompetencji (http://kompetencje.biz)
tel. 790 392 412
malgorzata.dobek@kompetencje.biz