Łukasz Pietrzak

Łukasz Pietrzak Specjalista ds.
szkoleń, AKADEMIA
EUROKADRY

Temat: 23-24.04, Warszawa, Clienting, czyli skuteczne budowanie...

Tradycyjna sprzedaż i znane od lat metody marketingu odchodzą w niepamięć. Kolejne reklamy, kampanie promocyjne i znane wszystkim „chwyty” przestają być skuteczne. Dlaczego? Rynek energetyczny, uwolniony przepisami, zaczyna ewoluować. Konkurencja, jeśli jeszcze na dobre nie wkroczyła, to stanie się to perspektywie najbliższego roku lub dwóch. Klienci będą zainteresowani jej ofertą. Dlaczego? Co można zrobić, by ich zatrzymać? Co jest ważniejsze od ceny? W jaki sposób dostosować się do oczekiwań współczesnego klienta indywidualnego i biznesowego? Na te, oraz inne pytania znajdziemy wspólnie odpowiedź na szkoleniu, które wspomoże uczestników w dostosowaniu się do zmian – zarówno w branży energetycznej jak i zmian o wiele ważniejszych – w oczekiwaniach klientów w stosunku do dostawców.



Zapraszamy Państwa na szkolenie:

CLIENTING, CZYLI SKUTECZNE BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM W REALIACH KONKURENCYJNEGO RYNKU ENERGII

Na szkoleniu zostaną poruszone m.in. następujące kwestie:

Zmiany w świadomości klienta – czyli czego oczekuje współczesny klient?
Jak skutecznie sprzedawać w zmieniających się realiach rynkowych?
Co to znaczy „klient z potencjałem”? – analiza biznesowa
Jakie są kryteria oceny klientów z którymi chcemy współpracować?
Czy każdy klient jest kluczowy? – case study
Jak skutecznie sprzedawać w zmieniających się realiach rynkowych?



Wykładowca: Trener z ponad 8 – letnim doświadczeniem szkoleniowym, ponad 5 000 godzin pracy z różnorodnymi grupami. Właściciel firmy szkoleniowej, dyplomowany Trener Biznesu, członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, posiada uprawnienia Wykładowcy Pozaszkolnych Form Nauczania oraz Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu, absolwent Filologii Polskiej z Komunikacją Społeczną. Szkolenia prowadzi w oparciu o sprawdzoną wiedzę praktyczną, realną do zastosowania w praktyce biznesowej oraz autorskie metody szkoleniowe. Nie używa prezentacji multimedialnych, za to posługuje się całą gamą ćwiczeń, gier i innych metod aktywizujących, dzięki czemu szkolenia są interesujące i dynamiczne. Prywatnie - dynamiczny w działaniu, wróg nudy i monotonni, uzależniony od wyzwań i potrzeby ciągłego rozwoju. Fascynuje się komunikacją międzyludzką, wciąż zgłębia wiedzę na ten temat. Oprócz tego wielbiciel i kolekcjoner win, zasłuchany w klasycznym rocku i poezji śpiewanej. Czas wolny spędza w otoczeniu ludzi lub odpoczywając przy dobrym filmie. Specjalizacje szkoleniowe: Psychologia w sprzedaży, komunikacja międzyludzka, obsługa klienta, wystąpienia publiczne, negocjacje. Z zakresu sprzedaży i budowania relacji z klientem szkolił między innymi: TAURON Sprzedaż, PGNiG, Mercedez Benz Polska, Nowy Styl Group, K-Flex Polska, WSK INTERNATIONAL i inne.

Czas i miejsce szkolenia: 23- 24 kwiecień 2012 r. Warszawa, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (ul. Koszykowa 79), w godzinach 10.00-16.00

Cena udziału w szkoleniu: 890 netto (do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT = 1 094, 70 brutto) -

Cena zawiera Serwis kawowy, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, zgłoszenia: tel.(22) 811-12-22, 614-09-32

Potwierdzenie uczestnictwa: na 5 dni przed szkoleniem

Serdecznie Zapraszamy!