Emilia K. Manager
Temat: Pozytywne relacje z Pacjentem
Na rynku usług dla firm pojawiły się dwa NOWE NARZĘDZIA INTELIGENTNEJ TELEKOMUNIKACJI....między innymi z Pacjentem.Pierwsze z nich to usluga, dzięki której w skuteczny, prosty i bardzo tani sposób dotrzesz do swoich Pacjentów, pracowników i firm współpracujących.
Dzięki nam w prosty sposób przypomnisz swojemu Pacjentowi o wizycie, jej przełożeniu, przesunięciu lub odwolaniu lub przypomnisz o terminie płatności, przeprowadzisz akcje marketingowe, poinformujesz o ważnych wydarzeniach i spotkaniach poprzez przekazywanie wiadomości SMS'owych.
Drugie narzędzie stworzone zostało z myślą o wszystkich firmach, gabinetach lekarskich i instytucjach, ktorych działalność opieraja się na kontaktach z Pacjentem/klientem, dla których ważne jest to, aby pacjent/klient/ pojawił się na wcześniej umówione spotkanie.
Narzędzie to buduje relacje z Pacjentem/klientem, dba o niego, jednocześnie ograniczając "wolne godziny" w Twoim biznesie - przestoje spowodowane niechcianym "zapomnieniem" o wizycie, zapłacie faktury itp.
Może być stosowane w bardzo szerokiej gamie działalności - od szkół, przez gabinety lekarskie aż po stacje obsługi samochodów. Zobacz, jak może pomóc w Twoim biznesie - jak sprawić by Telekomunikacja Inteligentna zwiększyła Twoje dochody.
Zainteresowanych szczegółami - zapraszam na priv.