Konrad B.

Konrad B. Siły Zbrojne RP

Temat: Użyteczne nawyki w pracy menedżera HR

Zastanawialiście się kiedyś nad tym co pomaga Wam w pracy i nad tym co ją jednocześnie utrudnia?!

Jeśli tak to proponuję byśmy w tym wątku skupili się nad tzw. "użytecznymi nawykami". Kto wie - może wykorzystamy wspólne doświadczenia, by pewne działania w obszarze HR znacznie uprościć?!

Jeżeli do tej pory nie dręczyły Was podobne tematy to może właśnie nadszedł na to czas. ;)Konrad Burzyński edytował(a) ten post dnia 07.05.07 o godzinie 19:34
Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: Użyteczne nawyki w pracy menedżera HR

Przychodzi mi do głowy- może nie nawyk, a cecha charakteru. Niezbędna w pracy HRowca, ale jednoczesnie bardzo przeszkadzająca: wrazliwosc na ludzi i ich potrzeby.

Zaczyna przeszkadzac prrzy np. planowaniu kosztow personalnych, zwolnieniach i sytuacjach kiedy HRowcy sa utozsamiani z decyzjami zarzadu...

Moge zaryzykowac stwierdzenie, ze HRowiec jest skazany na rozdarcie wewnetrzne... ;-)

Temat: Użyteczne nawyki w pracy menedżera HR

ja mam (a co tam, pochwalę się) rewelacyjną pamięć. Pomaga mi to w poszukiwaniu aplikacji, odnajdywaniu informacji o kandydatach, jak widzę cv po raz kolejny, to wiem, że np. już skądś tego gościa znam ;), a że prowadzę sobie bazę, to szybko mogę go odnaleźć. Pamiętam też dobrze różne informacje, fakty... No ale pewnie czasem warto nie patrzeć przez pryzmat tego, co było.



Wyślij zaproszenie do