Agnieszka
Zielińska
Kierownik, Polskie
Forum HR
Temat: CERTYFIKACJA KONSULTANTÓW
Projekt skierowany jest do wszystkich Konsultantów zajmujących się rekrutacjami stałymi, których doświadczenie zawodowe oraz kompetencje spełniają wymagania ustanowione przez Komisję Certyfikacyjną.Do certyfikacji mogą przystąpić Konsultanci posiadający przynajmniej 4-letnie doświadczenie na tym stanowisku w agencji zatrudnienia. Certyfikacja składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich dotyczy przygotowania dokumentacji, która będzie podstawą wstępnej oceny komisji i dopuszczenia do etapu drugiego. Drugim etapem jest weryfikacja kompetencji kandydata podczas spotkania z niezależną Komisją Certyfikacyjną. W czasie tego spotkania kandydat otrzyma case study, który będzie musiał rozwiązać opierając się na swojej wiedzy i doświadczeniu. Poza tym Komisja będzie zadawał pytania odnośnie nietypowych sytuacji, z którymi dany Konsultant musiał się zmierzyć oraz sposobów ich rozwiązania.
W skład Komisji Certyfikacyjnej wchodzą:
• Joanna Bielecka Gajos, Brand Manager, Start People
• Rafał Broniarek, Redaktor Naczelny, Personel Plus
• Agnieszka Kaczmarczyk, Business Unit Manager, Grafton
• Joanna Madejska, Członek Rady Nadzorczej, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
• Irena Pruszyńska, Permanent Placement Division Director, Adecco
• Dr Małgorzata Sidor Rządkowska
• Dr Grażyna Spytek Bandurska, Wicedyrektor Departamentu Dialogu Społecznego i Stosunków Pracy, PKPP Lewiatan
Pierwsza certyfikacja będzie miała miejsce 9 lutego 2011 w Warszawie. Ogłoszenie wyników wraz z uroczystym wręczeniem Certyfikatów odbędzie się dnia 10 lutego 2011 podczas Debaty HR- spotkania ekspertów zorganizowanego wspólnie z Wolters Kluwers.
Projekt skierowany jest do wszystkich tych Konsultantów, którzy mogą poszczycić się znaczącymi osiągnięciami i potrafią sprostać wymaganiom stawianym przez Komisję Certyfikacyjną.
Pracodawcy również mają możliwość delegowania do certyfikacji konsultantów, których doświadczenie i osiągnięcia zawodowe postrzegają jako nieprzeciętne. Certyfikacja jest narzędziem motywacyjnym, swoistym wyrazem uznania dla pracownika. Jest również elementem wyróżniającym agencję i stanowiącym o jej przewadze konkurencyjnej. Pracownicy są podstawową wartością każdego przedsiębiorstwa, ich doświadczenie i sukcesy bezpośrednio wpływają na osiągnięcia firmy i jej wizerunek na rynku.
Więcej informacji na stronie: http://www.polskieforumhr.pl/certyfikaty