Temat: Cel zawodowy i podsumowanie zawodowe.

Witam serdecznie,

Od bardzo wielu lat jestem związana z branżą książkową - zawsze była to praca biurowa (dział handlowy hurtowni książek, wydawnictwa, a ostatnie cztery lata zajmowałam się zamówieniami publicznymi w tym sektorze).
Zatem uważam że jestem pracownikiem biurowym.
Obecnie zmuszona jestem szukać pracy – pracy biurowej ponieważ uważam że mam wieloletnie doświadczenie na tym stanowisku.
Praca biurowa niekoniecznie musi być branży w której jeszcze pracuję, może to być zupełnie inna branża.

Powstaje zatem pytanie o cel zawodowy:
- czy mogę napisać że moim celem jest znalezienie pracy biurowej w której będę mogła wykorzystać dotychczasowe doświadczenie , oraz dalej się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje.

Mam także pytanie o podsumowanie zawodowe:
- czy mam się skupić w podsumowaniu na wykonywanej pracy biurowej na przestrzeni lat, czy np. mogę jeszcze dołączyć to tego swoje ostatnie czteroletnie doświadczenie jako osoba zajmująca się wyceną do projektów w branży książkowej.

Powiem szczerze że ostanie swoje CV pisałam cztery lata temu – teraz trochę czytałam na temat zawartych treści w CV i chciałabym aby i moje także „szło z duchem czasu”.

Będę wdzięczna za sugestie.
Małgorzata
Maria Kuczewska

Maria Kuczewska Talent Manager

Temat: Cel zawodowy i podsumowanie zawodowe.

Co do celu, jak najbardziej możesz tak napisać, choć lepiej byłoby bardziej konkretnie - jaki rodzaj stanowisk, jaka branża. "Praca biurowa" nie brzmi dobrze, bo nic nie oznacza...

A odnośnie podsumowania - powinno to być kilka krótkich zdań, które pokażą, w czym jesteś ekspertem, na czym się znasz i w czym masz największe doświadczenie.

Skoro już zamierzasz w CV umieścić cel i podsumowanie, zakładam, że to będzie CV funkcjonalne? A zatem dalej powinna być lista Twoich kluczowych kompetencji (umiejętności) oraz ewentualnie sukcesów.

Temat: Cel zawodowy i podsumowanie zawodowe.

Dziękuję za odpowiedź.

W moim CV napisałam tak:

Cel zawodowy:
Stanowisko biurowe umożliwiające dalszy rozwój, samorealizację, osiągnięcie celów zawodowych oraz dążenie do najwyższego profesjonalizmu wykonywanej pracy.

Zatem czy mogę dopisać np. : Stanowisko biurowe - pracownik działu handlowego, obsługi klienta, pracownik w sektorze: wydawnictwo, administracja, zamówienia publiczne.

A podsumowanie zawodowe:
Doświadczony pracownik biurowy pragnący wykorzystać swoje praktyczne doświadczenie z procesów administracyjno – biurowych oraz logistycznych.

Sukcesy to wygrane projekty i zrealizowane projekty na przestrzeni 4 lat.

A umiejętności dałam w oddzielnie w: Umiejętności:

Zdolności analityczne
Przygotowywanie i redagowanie pism urzędowych
Selekcjonowanie, segregowanie i archiwizacja dokumentów
Sporządzanie sprawozdań
Umiejętności organizacyjne
Szybkie dopasowanie się do panujących warunków i środowiska pracy
Asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych
Samodzielność, solidność, dokładność
Obsługa komputera oraz oprogramowania biurowego na bardzo dobrym poziomie
Swoboda w poruszaniu się po internecie

Moje CV wyszło na trzy strony, a zawarłam w nim tylko ścieżkę zawodową w branży książkowej z 12 lat..., oraz pozostałe elementy: wykształcenie, szkolenia, języki, zainteresowania plus cel, podsumowanie .
Wszędzie czytam : zwięźle i na temat.
I powiem szczerze że wiem że nic nie wiem i nie ogarniam już reguł jakim rządzą się CV obecnie:-)

Pozdrawiam serdecznie.
Maria Kuczewska

Maria Kuczewska Talent Manager

Temat: Cel zawodowy i podsumowanie zawodowe.

Małgorzata Katarzyna K.:
Dziękuję za odpowiedź.

W moim CV napisałam tak:

Cel zawodowy:
Stanowisko biurowe umożliwiające dalszy rozwój, samorealizację, osiągnięcie celów zawodowych oraz dążenie do najwyższego profesjonalizmu wykonywanej pracy.

Zatem czy mogę dopisać np. : Stanowisko biurowe - pracownik działu handlowego, obsługi klienta, pracownik w sektorze: wydawnictwo, administracja, zamówienia publiczne.

A podsumowanie zawodowe:
Doświadczony pracownik biurowy pragnący wykorzystać swoje praktyczne doświadczenie z procesów administracyjno – biurowych oraz logistycznych.

Sukcesy to wygrane projekty i zrealizowane projekty na przestrzeni 4 lat.

A umiejętności dałam w oddzielnie w: Umiejętności:

Zdolności analityczne
Przygotowywanie i redagowanie pism urzędowych
Selekcjonowanie, segregowanie i archiwizacja dokumentów
Sporządzanie sprawozdań
Umiejętności organizacyjne
Szybkie dopasowanie się do panujących warunków i środowiska pracy
Asertywne prowadzenie rozmów telefonicznych
Samodzielność, solidność, dokładność
Obsługa komputera oraz oprogramowania biurowego na bardzo dobrym poziomie
Swoboda w poruszaniu się po internecie

Moje CV wyszło na trzy strony, a zawarłam w nim tylko ścieżkę zawodową w branży książkowej z 12 lat..., oraz pozostałe elementy: wykształcenie, szkolenia, języki, zainteresowania plus cel, podsumowanie .
Wszędzie czytam : zwięźle i na temat.
I powiem szczerze że wiem że nic nie wiem i nie ogarniam już reguł jakim rządzą się CV obecnie:-)

Pozdrawiam serdecznie.

Małgosiu
Proponuję, byś podesłała mi CV mailem i popracujemy nad nim wspólnie. Wg mnie można je spokojnie skrócić (całych 12 lat nie ma sensu opisywać) i jeszcze ukonkretnić. I skoro masz aż 12 lat doświadczenia to spokojnie CV funkcjonalne Ci się "należy":) Napisz do mnie na priv proszę

Następna dyskusja:

Cel zawodowy - pytanie




Wyślij zaproszenie do