Krzysztof Nelken

Krzysztof Nelken Director (Accounting
Department) at PGNiG
OD

Temat: Usługa telekomunikacyjna - reklamacja

A ja mam pytanie, czy odpowiedź na reklamację, z której nie wynika czy reklamacja jest przyjęta lub odrzucona (pojawia się jedynie informacja o przyznaniu rabatu), jest zgodna z prawem telekomunikacyjnym?
Rabat w kwocie 1,6 zł odnosił się jedynie do kosztu dochodzenia roszczenia i był poza merytorycznym wątkiem mojego głównego zarzutu. Nie mniej jednak nie uzyskałem w odpowiedzi informacji o uznaniu bądź odrzuceniu mojego jasno określonego roszczenia. Kiedy skontaktowałem się z operatorem próbując odwołać się od "decyzji w sprawie reklamacji", ale poinformowano mnie, że postępowanie reklamacyjne jest jednoinstancyjne i mogę co najwyżej skierować sprawę na drogę sądową :)
Niestety roszczenie jest niefinansowe (a raczej o zaniechanie działania - spam), więc pewnie nie za bardzo jest jak realizować zapisy, że brak odrzucenia reklamacji (nieustosunkowanie się do niej) w terminie oznacza jej uznanie...
Konrad Koniarz

Konrad Koniarz If I rest, I rust

Temat: Usługa telekomunikacyjna - reklamacja

Jeżeli dobrze pamiętam, brak odniesienia się do istoty reklamacji w ciągu 30 dni oznacza uznanie tej reklamacji. Ale w tym przypadku (jak mniemam chodzi o "betonową" firmę telekomunikacyjną >>hmm...tp?<<) chyba warto skontaktować się z uokik.gov.pl. To pomaga.
Krzysztof Nelken

Krzysztof Nelken Director (Accounting
Department) at PGNiG
OD

Temat: Usługa telekomunikacyjna - reklamacja

Konrad Koniarz:
Jeżeli dobrze pamiętam, brak odniesienia się do istoty reklamacji w ciągu 30 dni oznacza uznanie tej reklamacji. Ale w tym przypadku (jak mniemam chodzi o "betonową" firmę telekomunikacyjną >>hmm...tp?<<) chyba warto skontaktować
> się z uokik.gov.pl. To pomaga.
Witaj Konrad ;-)
Akurat nie tp, ale tu chodzi o zasady. Ja co do zasady nie podpisuję umów terminowych i "głosuję nogami"...

Temat: Usługa telekomunikacyjna - reklamacja

jihad,
roztkliwił mnie Twój wątek niezmiernie :) dobrze pomyśleć, że są rzeczy, które się nie zmieniają. a z TUIem się udało?
Patryk Dykas

Patryk Dykas Adwokat / Legal
Brand / Prawo
własności
intelektualnej / ...

Temat: Usługa telekomunikacyjna - reklamacja

odp Piotra jak najbardziej prawidłowa ;)Patryk Dykas edytował(a) ten post dnia 16.04.10 o godzinie 23:11
Konrad Koniarz

Konrad Koniarz If I rest, I rust

Temat: Usługa telekomunikacyjna - reklamacja

Nie dyskutuję ze specjalistą w dziedzinie :)
Patryk Dykas:
Konrad Koniarz:
Jeżeli dobrze pamiętam, brak odniesienia się do istoty reklamacji w ciągu 30 dni oznacza uznanie tej reklamacji. Ale w tym przypadku (jak mniemam chodzi o "betonową" firmę telekomunikacyjną >>hmm...tp?<<) chyba warto
> > skontaktować
się z uokik.gov.pl. To pomaga.


14 dni :) (nie 30)

pozdr.

konto usunięte

Temat: Usługa telekomunikacyjna - reklamacja

To jeszcze ja się wypowiem :) Zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym, oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastuktury w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjne, dla trybu postępowania reklamacyjnego usługi telekomunikacyjnej uznano iż w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia Operatorowi reklamacji tej powinien potwierdzić jej przyjęcie wraz z podaniem numeru postępowania reklamacyjnego. Jeśli odpowiedź na reklamacje została udzielona w przeciągu 14 dni potwierdzenie przyjęcia nie jest konieczne. Jednocześnie maksymalny czas udzielenia odpowiedzi to 30 dni od daty otrzymania. Jeśli odpowiedź nie została udzielona w przeciągu 30 dni reklamacja powinna zostać uznana za zasadną.Piotr M. edytował(a) ten post dnia 16.04.10 o godzinie 22:42

Następna dyskusja:

dentysta a reklamacja??




Wyślij zaproszenie do