Bartosz
Langa
Zawsze, kiedy Cię
pytają, czy
potrafisz coś
zrobić, powie...
Temat: REKLAMACJA-towaru certyfikowanego!
REKLAMACJA dostarczonego towaru!Witam!
W moim przypadku, towar który dostarczyłem klientowi wizualnie wyglądał ok, ale po zamontowaniu go w pełnym zespole, następnie przy próbie generalnej (sprawdzeniu zespołu przed sprzedażą) okazało się, że towar ten jest trefny. Te towary są akurat certyfikowane i każdy z nich posiada atest!
Problem polega na tym, że ja świadczę usługę kompletowania wszelkich elementów na zespół i dostarczam do firmy która to montuje w całość.
Trefny towar nie był bezpośrednio od producenta a od firmy pośredniczącej w tego tupu produktach.
Firma która montowała już gotowy zespół nie miała czasu na wymontowanie tego elementu i sprowadzenia nowego, a że nie była to duża usterka wykonali naprawę bez demontażu. Jak wspomniałem wcześniej przy tego typu towarach certyfikowanych nie powinno być miejsca na jakiekolwiek usterki (niedopatrzenia) ponieważ każdy z nich powinien być poddany szczegółowej kontroli jakości!
Montażysta żąda od nas zwrotów kosztów za dostawę złego elementu i to jest oczywiste, ale dodatkowo również chce rekompensatę za czas pracy jego pracowników w usuwaniu usterki.
Czy jest to zgodnie z prawem i na jakich zasadach powinno się odbywać?
I w takim razie ja muszę dalej, od mojego dostawcy żądać kosztów które będę musiał ponieść z uwagi tej reklamacji!
z góry dziękuję za odp!