konto usunięte

Temat: reklamacja na 1600 piłek.

Witam Państwa.
Zamawiałem dużą ilość piłek z fabryki z pakistanu.
Otrzymałem ok 1600 sztuk wadliwych, gorszych jakościowo, lżejszych lub takich które po nadmuchaniu pękały.
Producent zasłania się argumentami że urazy wynikają ze strony firmy transportowej, natomiast jakość mówi że jest taka jak powinna być a nie jest.
Proszę podpowiedzcie mi w jaki sposób można wyegzekwować od producenta dorobienie tej ilości piłek oraz przesłanie tego towaru na jego koszt do nas.

Serdeczności.
Krzysztof K.

Krzysztof K. Project Manager,
Nestlé Nutrition

Temat: reklamacja na 1600 piłek.

Produkt powinien mieć specyfikację, czyli zbiór parametrów oraz standardy jakościowe. Jeżeli jest podany w takim dokumencie zakres wagi piłeczek np. dla jednej sztuki, albo np. średnia waga np. 100 piłeczek, a produkt nie spełnia tych parametrów, to masz prawo do reklamacji. Poza tym, powinna być zdefiniowana dopuszczalna liczba piłeczek pękniętych np. na 1000 sztuk piłeczek. To są dla mnie parametry określające jakość wyrobu w tym przypadku.

Następna dyskusja:

dentysta a reklamacja??




Wyślij zaproszenie do