Jolanta
Gruszeczka
właściciel,
P.H.U.Grusie II
Temat: Reklamacja kurtki dziecięcej-proszę o radę.
Witam!Mam malutką firmę w której szyję ubranka dla dzieci.
Niedawno klient zamówił u mnie dwie katanki na specjalne zamówienie (sam podał swoje wymiary jak ma zostać uszyta katanka). Jedna miała być z bawełny druga z jeansu.
Zostały ona uszyte według tych wytycznych. Obie tak samo.
Po kilku dniach klient zadzwonił z pretensjami ze kurteczka z bawełny zupełnie nie pasuje i jest mniejsza od tej z jeansu. Rzeczona katanka została odesłana do nas według umowy.
Moje zdziwienie po otwarciu paczki było ogromne.
Okazało się że katanka jest bez metek, wyprana i skurczona. Na metce wyraźnie było napisane -prać w temp. 40 stopni. Materiał był twardy i zbity.
Kurteczka została wyprana- po co skoro klient od razu stwierdził (jak mówił przez telefon) że ubranko jest złe- za małe i zgodziłam się wymienić ją na większe. Uznałam że może się pomyliłam -klient ma przecież rację...
Od razu wyprałam dwa kawałki tego samego materiału w pralce na 40 stopni i ręcznie. Materiał został lekko wymięty ale nie stracił elastyczności i miękkości.
Nie uznałam reklamacji gdyż nie z mojej winy to się stało. Dziś klient zmieszał mnie z błotem- nagadał że mnie pogrąży, że jestem oszustką, że tak się nie robi a on wyprał kurtkę zanim ją przymierzył dziecku bo brudów dziecku nie ubierze!!!!
Czy dobrze zrobiłam- mam wątpliwości- boję się że narobi mi złej opinii w internecie a właśnie tu głównie sprzedaję ubranka :(
Czy sprzedawcy mają jakieś prawa chroniące przed takim klientem?
Od 8 lat zajmuję się szyciem tych ubranek i jeszcze nie zdarzyło mi się nic takiego.
Proszę o porady.