Andrzej
Piróg
Trener Biznesu /
Właściciel
prywatnego ZOO
Temat: Maj miesiącem dla reklamacji
Z przyjemnością ogłaszamy, że maj w naszej Grupie Szkoleniowo-Doradczej "Trzymaj Klasę" będzie miesiącem poświęcony głównie na doskonalenie kompetencji pracowników w zakresie obsługi reklamacji.
Terminy szkoleń
07.05 lub 12.05 - Profesjonalna obsługa reklamacji
14.05 lub 19.05 - Akty prawne w procesie reklamacji
21.05 lub 26.05 - Zwiększenie skuteczności podczas obsługi reklamacji
28.05 lub 02.06 - Jak radzić sobie ze stresem
29.05 - Usprawnienie procesów i procedur reklamacyjnych
Programy tych szkoleń możesz zobaczyć klikając tu
Dlaczego warto wziąć udział w tych szkoleniach?
* Możesz sam zadecydować, w którym szkoleniu weźmiesz udział, czyli zainwestujesz tylko w najważniejsze dla Ciebie umiejętności
* Biorąc udział w kilku szkoleniach zaoszczędzisz dzięki dodatkowym rabatom
* Szkolenia są prowadzone metodami warsztatowymi, czyli nie ma miejsca na nudę
* Prowadzący szkolenia ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze reklamacji i jest ekspertem w swojej dziedzinie
* Pracownicy przestaną się bać Klientów i zaczną z nimi prowadzić własne rozgrywki handlowe
* Każdy z uczestników otrzyma możliwość bezpłatnych konsultacji w obszarze obsługi reklamacji
* Korzystając od razu z całego pakietu otrzymasz dodatkowo bezpłatne doradztwo dla swojej firmy warte ponad 2 tysiące złotych
* Otrzymasz również gwarancję satysfakcji - jeżeli w trakcie szkolenia lub nawet po nim dojdziesz do wniosku, że zdobyta wiedza nie jest dla Ciebie przydatna, to otrzymasz zwrot pieniędzy za szkolenie zachowując jednak prawo do certyfikatu i materiałów szkoleniowych.
* Oferta jest unikatowa w swoim charakterze i nie prędko możesz mieć taką drugą sytuację
Ponieważ niczym nie ryzykujesz, a możesz zdobyć wiele korzyści, to zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres szkolenia@TrzymajKlase.pl. Liczba miejsc jest ograniczona i o udziale w szkoleniu decydować będzie data wysłania zgłoszenia.