Andrzej Piróg

Andrzej Piróg Trener Biznesu /
Właściciel
prywatnego ZOO

Temat: Maj miesiącem dla reklamacji


Obrazek

Z przyjemnością ogłaszamy, że maj w naszej Grupie Szkoleniowo-Doradczej "Trzymaj Klasę" będzie miesiącem poświęcony głównie na doskonalenie kompetencji pracowników w zakresie obsługi reklamacji.

Terminy szkoleń

07.05 lub 12.05 - Profesjonalna obsługa reklamacji
14.05 lub 19.05 - Akty prawne w procesie reklamacji
21.05 lub 26.05 - Zwiększenie skuteczności podczas obsługi reklamacji
28.05 lub 02.06 - Jak radzić sobie ze stresem
29.05 - Usprawnienie procesów i procedur reklamacyjnych

Programy tych szkoleń możesz zobaczyć klikając tu

Dlaczego warto wziąć udział w tych szkoleniach?

* Możesz sam zadecydować, w którym szkoleniu weźmiesz udział, czyli zainwestujesz tylko w najważniejsze dla Ciebie umiejętności
* Biorąc udział w kilku szkoleniach zaoszczędzisz dzięki dodatkowym rabatom
* Szkolenia są prowadzone metodami warsztatowymi, czyli nie ma miejsca na nudę
* Prowadzący szkolenia ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze reklamacji i jest ekspertem w swojej dziedzinie
* Pracownicy przestaną się bać Klientów i zaczną z nimi prowadzić własne rozgrywki handlowe
* Każdy z uczestników otrzyma możliwość bezpłatnych konsultacji w obszarze obsługi reklamacji
* Korzystając od razu z całego pakietu otrzymasz dodatkowo bezpłatne doradztwo dla swojej firmy warte ponad 2 tysiące złotych
* Otrzymasz również gwarancję satysfakcji - jeżeli w trakcie szkolenia lub nawet po nim dojdziesz do wniosku, że zdobyta wiedza nie jest dla Ciebie przydatna, to otrzymasz zwrot pieniędzy za szkolenie zachowując jednak prawo do certyfikatu i materiałów szkoleniowych.
* Oferta jest unikatowa w swoim charakterze i nie prędko możesz mieć taką drugą sytuację

Ponieważ niczym nie ryzykujesz, a możesz zdobyć wiele korzyści, to zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres szkolenia@TrzymajKlase.pl. Liczba miejsc jest ograniczona i o udziale w szkoleniu decydować będzie data wysłania zgłoszenia.
Wegner Katarzyna

Wegner Katarzyna Mediator. Biegły
rzeczoznawca ds.
jakości obuwia i
odzieży.

Temat: Maj miesiącem dla reklamacji

Witam.
Szkolenia zapewne były interesujące.
Jestem użytkownikiem GL od kilku dni.
Z przyjemnością zainteresuję się w innym terminie.Katarzyna Wegner edytował(a) ten post dnia 15.06.12 o godzinie 18:14
Andrzej Piróg

Andrzej Piróg Trener Biznesu /
Właściciel
prywatnego ZOO

Temat: Maj miesiącem dla reklamacji

Wegner Katarzyna:
Witam.
Szkolenia zapewne były interesujące.
Jestem użytkownikiem GL od kilku dni.
Z przyjemnością zainteresuję się w innym terminie.

Witam,
Na pewno jeszcze będzie nie jedna okazja do wzięcia udziału w tego typu szkoleniach z obsługi reklamacji. Najbliższy termin szkolenia z obsługi reklamacji, to 11-13.07.2012 - kolejne też będą.
Przy okazji zapraszam do współpracy z portalem ObslugaReklamacji.pl w charakterze eksperta.



Wyślij zaproszenie do