konto usunięte

Temat: Jak napisać reklamację?

Witam,

mam takie pytanie jak najlepiej napisać reklamację w sprawie usługi oferowanej przez jednego z operatorów sieci komórkowych aby była dobrze rozpatrzona?

konto usunięte

Temat: Jak napisać reklamację?

To zależy co chcesz reklamować :) Zawyżona faktura, jakość świadczonej usługi??

konto usunięte

Temat: Jak napisać reklamację?

od ponad 2 tygodnie nie miałam internetu, ponieważ jak po 2 dniu braku dostawy usługi zadzwoniłam do operatora otzrymałam odpowiedź że u nich jest wszystko ok i że mój komputer pewnie blokuje dostęp do internetu, po czym jak kupiłam nowy komputer okazało się że na nim też nie działa internet zadzwoniłam drugi raz po czym udzielona mi odpowiedzi że era ma problem z przesyłaniem danych przez najszybsze pasamo za które płacę, i musiałam zmienić ustawienia na wolniejsze pasmo aby internet zaczął działaś, za pierwszym razem nikt mi o tym nie powiedział, co z wiązku z tym nie miałam internetu przez ponad 2 tyg, popłynęłam na nowego laptopa a teraz mam wolniejszy internet bo naprawiaja usterkę..

konto usunięte

Temat: Jak napisać reklamację?

Na początku zaczął bym od przejrzenia Umowy i Regulaminu Usługi i sprawdził bym zapisy mówiące o możliwości ubiegania się o rekompensatę w przypadku nienależytego wywiązania się Operatora z Umowy. Niestety nie znam ich zapisów tak więc nie wiem na co się powołać.

Bardzo chętnie pomogę przygotować takie pismo. Poprosił bym najlepiej na priv historię zgłoszenia technicznego wraz z numerem sprawy pod którym była prowadzona, link do regulaminu jeśli jest opublikowany na stronie www operatora.

Wtedy będzie można się powołać na konkretne zapisy regulaminu ew. Umowy.Piotr M. edytował(a) ten post dnia 17.06.09 o godzinie 12:54
Tomasz Deska

Tomasz Deska Technolog Drewna

Temat: Jak napisać reklamację?

Witam

, czy nie podanie przez reklamującego co do oczekiwań załatwienia reklamacji powoduje, że jest ona uznana za niezasadną? Czy w ogóle taką reklamację rejestruje się?

konto usunięte

Temat: Jak napisać reklamację?

Podobna reklamacje złozyłam w GSM i czekam na odp.pisemna juz 2 miesieace, jutro ma byc przysłana. W reklamacji opisałam proble-zrywanie połaczen, znikanie opłaconych MB oraz mizerna predkosc.
GSM tez twierdzi,ze po ich stronie jest wszystko w porzadku co nie jest prawda bo zostały zmienione czestotliwosci i internetu poprostu nie mam i nie mam zamiaru za niego płacic skoro nie mam usługi.



Wyślij zaproszenie do