Paweł Cybulski

Paweł Cybulski Kierownik Salonu
Optycznego

Temat: Euro AGD RTV telefon

Witam
Mam taki problem z tym sklepem:
28,08,2010 oddałem telefon marki nokia model n900 na reklamacje do sklepu w którym go kupiłem po pewnym czasie zauważyłem ze nie działa gniazdo słuchawek i postanowiłem to zareklamować u sprzedawcy jak pomyślałem tak zrobiłem, reklamacja została rozpatrzona dnia 18,09,2010 pozytywnie i sprzęt naprawiony, jednak przy odbiorze towary zauważyłem że folia która miała zabezpieczać telefon przed zarysowaniem nie jest nałożona na całej powierzchni ekranu, a wyświetlacz w miejscu niezabezpieczonym jest porysowany od razu zgłosiłem to sprzedawcy pobiegł do kierownika a kierownik powiedział żebym napisał pismo iż telefon został uszkodzony w serwisie, i tak zrobiłem po 2 tygodniach dostałem list polecony z firmy euro-net która jest właścicielem sklepów w którym jest napisane iż moja reklamacja jest oddala, Pani Ewa Barak (spec ds obsługi klienta) rozpatrywała moja reklamację widziała tylko nieostre zdjęcia telefonu i na tej podstawie oceniła uszkodzenia, i zostałem odesłany bezpośrednio do serwisu współpracującego ze sklepami euro rtv agd, napisałem również do nich pismo jednak bardzo szybko otrzymałem informację zwrotną iż telefon został zarejestrowany w ich serwisie jako już porysowany!! więc musiał zostać zarysowany w sklepie lub podczas transportu.

Jak teraz dowieść iż porysowali mi telefon w sklepie?! (sprzedawca zaznaczył na dokumencie iż telefon nosi ślady użytkowania ale nie ma mowy o żadnych rysach)

wkurzyłem się okropnie ponieważ ja obchodziłem sie z telefonem jak z jajkiem przez ponad pół roku i go nie zarysowałem a zostawiłem go w sklepie na reklamacje i jeb... mi go porysowali

pomóżcie proszę !!