Dominika M.

Dominika M.
http://www.skillpoin
t.com.pl

Temat: Blog nt. obsługi klienta i handlu detalicznego

Zapraszam na bloga http://skillpoint.com.pl i profil https://www.facebook.com/skillpoints
Znajdziecie tu wiele inspiracji handlowych związanych z reklamacjami i nie tylko.
Jagoda Zych

Jagoda Zych Politechnika
Wrocławska

Temat: Blog nt. obsługi klienta i handlu detalicznego

Pani Dominiko - skoro jest Pani ekspertem do spraw obsługi klienta (reklamacji), będę zobowiązana jeśli Pani mi pomoże ;)

Mianowicie mój bliski znajomy prowadzi biznes, który się opiera na "wypukłym" nadruku projektów na odzieży (t-shirt, bluzy). Głównie są to projekty, loga, wzory stworzone przez jego klientów. Idzie mu bardzo dobrze, ma sporo zleceń w miesiącu i zatrudnia 2 osoby.
Mimo to, że dobrze wykonuje swoją prace ma problemy z reklamacjami. W miesiącu jest ich około 5-6, przy czy 1 jest faktycznie uwzględniana.
Dziwne jest to, że przed rozpoczęciem pracy klienci wypełniają szczegółowy BRIEF dotyczący ich zlecenia, projektu. Reklamacje głównie dotyczą:
- złej odległości liter (czasami o 2,3 mm klient potrafi się upomnieć),
- koloru,
- czasu dostawy.
Wszystkie uwagi stara się jakoś wprowadzać w życie i niwelować błędy w przyszłości.

Pani Dominiko mam pytanie:
- co zrobić z niezadowolonymi klientami? - jak najbardziej koryguje błędy, ale nie zawsze może wszystkie reklamacje uznawać?
- jak rekompasować błędy w przypadku NIE-akceptacji reklamacji? (jak budować relacje)?

Temat: Blog nt. obsługi klienta i handlu detalicznego

Jagoda,

napisz do mnie, znajdziemy rozwiązanie,

pozdr
Dominika M.

Dominika M.
http://www.skillpoin
t.com.pl

Temat: Blog nt. obsługi klienta i handlu detalicznego

Mam nadzieję, że nasza korespondencja przyniosła nowy wgląd w sprawę. Temat zainspirował mnie do zastanowienia się nad oczekiwaniami i potrzebami klientów. Będę poruszać te kwestie na blogu.
Agnieszka Sadowska

Agnieszka Sadowska Koordynator
projektów HR

Temat: Blog nt. obsługi klienta i handlu detalicznego

W ramach prowadzonego projektu poszukuję Trenera/Wykładowcy/Szkoleniowca, który zaprojektuje i poprowadzi seminarium z zakresu PROFESJONALNEJ OBSŁUGA GWARANCJI I REKLAMACJI w Warszawie.

Interesują nas osoby ze znajomością aktualnych przepisów związanych z prawem konsumenckim, które posiadają doświadczenie praktyczne w zakresie zagadnień związanych z biznesowym oraz prawnym aspektem obsługi reklamacji w obszarze obsługi klienta indywidualnego oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wykładów w tej tematyce.

Chcemy nawiązać współpracę z osobami, które posiadają umiejętność przekazywania trudnej treści w łatwy sposób z zastosowaniem m.in. przytaczania przykładów z życia wziętych.

Osoby zainteresowane przeprowadzeniem szkolenia bardzo proszę o kontakt mailowy: agnieszka.sadowska@qwaygroup.com.

Następna dyskusja:

program do obsługi reklamacji




Wyślij zaproszenie do