Natalia Barbara P.

Natalia Barbara P. Odważ się być
mądrym. (Sapere
aude).

Temat: BATA - reklamacja

Witam


Reklamowałam kozaki BATA, w których odpadł sam w prawym bucie taki pasek. W dodatku prawy i lewy mają ta zaczepkę inaczej zrobioną, jeden ma gumkę, jeden jest przyklejony, co wskazuje na to, że od początku miały wadę.
Dodatkowo obcas w bucie po zahaczeniu o drzwi się odkleił i wyszedł gwóźdź. Nie wiem czy to normalne.

Pani kierowniczka napisała tak
Po ocenie organoleptycznej i przeanalizowaniu sprawy informuje, iż żądanie dotyczące wymiany i zwrotu gotówki nie zostały uznane. Reklamowana niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (oderwanie paska) zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 (Dz. U. Z dnia 05.09.2002 r.) art 8 par. 1 została nieodpłatnie naprawiona. Reklamowana niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (uszkodzony flek) jest nieistotne, gdyż pielęgnacja tego elementu leży po stronie kupującego. Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 art. 8 par.4 kupujący od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego jest nieistotna.


Nie zgadzam się z ta opinią, że pielęgnacja tego elementu należy po mojej stronie. Jaka pielęgnacja skoro to jest ewidentna wada butów.

Co jeszcze mogę zrobić?