Eva Dołmat

Eva Dołmat Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Kampanie społeczne i ich wpływ na społeczeństwo, studium...

Witam wszystkich,
mam problem z moją praca licencjacką. tematem jej jest "Kampanie społeczne i ich wpływ na społeczeństwo, studium przypadku kampania: bezpieczny przejazd zatrzymaj się i żyj". W mojej pracy wykorzystuje badania przeprowadzone przez TNS OBOP. Agencja ta stworzyła raport działań przeprowadzonych przez twórców a także raport badań ewaluacyjnych. Jednak poza opisem kampanii i wyników muszę mieć wkład własny w analizie tych badań i nie bardzo wiem co przez to mam rozumieć. Mam wykorzystane wykresy z tego raportu i ich opis tam zrobiony przeze mnie ale nie wiem o co chodzi w tej analizie. Poza tym mam za mało tekstu w części teoretycznej czy moglibyście mi podać jakieś książki w których znajdę informacje na temat: definicji kampanii społecznych, ich rodzajów celów i różnic miedzy reklamą społeczną a reklamą komercyjną. Byłabym wdzięczna za pomoc bo na prawdę nie wiem o robić już...
pozdrawiam

PS.Oczywiście zapłacęEva Dołmat edytował(a) ten post dnia 19.07.11 o godzinie 10:26
Marcin I.

Marcin I. Koordynator
projektów

Temat: Kampanie społeczne i ich wpływ na społeczeństwo, studium...

Hej, to na pewno widziałaś:
http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/kk_kampanie.php?ed...

A jeżeli chodzi o literaturę to:
http://kampaniespoleczne.pl/wiedza_literatura

Definicje:
http://kampaniespoleczne.pl/wiedza_definicje

Może dopytaj się promotora czego chce od Ciebie. Analiza wyników badań może oznaczać wyciąganie wniosków z zaprezentowanych wyników co może być karkołomne albo analizę danych pierwotnych na co raczej nie masz szansy.

Ewentualnie możesz porównać wyniki kampanii z kolejnych lat. We wcześniej edycji konkursu też zdaje się dołączono wyniki badań. Zatem porównanie wyników można uznać za "wkład własny" w analizę kampanii.

Ps. bez jaj

konto usunięte

Temat: Kampanie społeczne i ich wpływ na społeczeństwo, studium...

Co Ty dziewczyno, a kampaniach społecznych piszesz, ale chcesz płacić? :) My tu z dobrego serca Ci pomożemy :)
Sama obroniłam pracę nt. reklamy społecznej i nie ma zbyt wielu książek w języku polskim, które dotyczą stricte tego tematu. Sporo jest natomiast książek o reklamie ogólnie, gdzie znajdziesz i rozdziały poświęcone reklamie społecznej.

Tu masz najważniejsze pozycje z mojej bibliografii, gdzie zdecydowanie najwięcej naważniejszych rzeczy jest u Maison i Wasilewskigo (pozycje 14 i 21).

Bibliografia:
1. Aronsson Elliot, Wilson Timothy D., Akert Robin M, „Psychologia społeczna: serce i umysł”, Wydawnictwo Zyska i S-ka, Poznań 1997
2. Bohner Gerd, Wanke Michaela, Radzicki Józef, „Postawy i zmiana postaw”, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004
3. Burtenshaw Ken, Mahon Nik, Barfoot Caroline, „Kreatywna reklama”, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2007
4. Doliński Dariusz, „Psychologia wpływu społecznego”, Wydawnictwo Towarzystwo Przyjaciół Ossolineum, Wrocław 2000
5. Doliński Dariusz, Błoch Bogusława, „Ukryte sensy zachowania”, Wydawnictwo Znak, Kraków 2006
6. Domachowski Waldemar, „Marketing Wartości społecznych”, Wydawnictwo UAM, Poznań 2003
7. Heath Robert, „Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?”, Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne, Gdańsk 2008
8. Jachnis Anna, Terlak Jan F., „Psychologia konsumenta i reklamy”, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 1998
9. Kacprzak Lech, „Przemoc wobec dziecka jako patologia społeczna”, Wydawnictwo EXPOL, Piła 2006
10. Kochan Marek, „Slogany w reklamie i polityce”, Wydawnictwo TRIO, Warszawa 2007
11. Lewiński Piotr H., „Retoryka reklamy”, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2008
12. Lutyński Jan, „Metody badań społecznych”, Wydawnictwo Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Łódź 1994
13. Maison Dominika, Noga-Bogomilski Artur, „Badania marketingowe – od teorii do praktyki”, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007
14. Maison Dominika, Wasilewski Piotr, „Propaganda dobrych serc”, Wydawnictwo Agencja Wasilewski, Kraków 2007 (wydanie drugie)
15. Payne Adrian, „Marketing usług”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997
16. Pikor Krzysztof, Walc Wiesława, „Przemoc wobec dzieci – wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne”, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2002
17. Reykowski Janusz, „Eksperymentalna psychologia emocji”, Wydawnictwo Książka i Wiedza, Warszawa 1974
18. Reykowski Janusz, „Procesy emocjonalne. Motywacja. Osobowość”, Wydawnictwo PWN, Warszawa 1992
19. Silverman David, „Prowadzenie badań jakościowych”, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2008
20. Wasilewski Piotr, „Pionierzy i tytani polskiej reklamy”, Wydawnictwo Agencja Wasilewski, Kraków 1999
21. Wasilewski Piotr, Maison Dominika, Stafiej-Bartosik Agata, „Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej”, Wydawnictwo Agencja Wasilewski, Kraków 2007
22. Zimbardo Philip G., „Psychologia i życie”, Wydawnictwo PWM, Warszawa 1999
23. Zimbardo Philip G., “Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego”, Wydawnictwo Zyski i S-ka, Warszawa 2004
24. „Media i Marketing Polska”, nr 17, wrzesień 2010Honorata W. edytował(a) ten post dnia 31.07.11 o godzinie 22:32



Wyślij zaproszenie do