Kamil Obrok

Kamil Obrok Event n Marketing

Temat: The Fun Theory - kampania społeczna VW

Nic dodać nic ująć - ale za to my mamy oninielegalni ....

Pianiono

http://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw&feature=pla...

najgłębszy kosz

http://www.youtube.com/watch?v=cbEKAwCoCKw&feature=pla...

doczekamy się kiedyś równie kreatywnych działań skłaniających do refleksji nad pewnymi tematami ?
Paweł C.

Paweł C. Marketing /
Komunikacja

Temat: The Fun Theory - kampania społeczna VW

Świetne, Marketer, który się nie boi i chce - bo kreatywne pomysły, takie jak te, albo nawet lepsze, są od dawna, ale... no właśnie, zawsze jest jakieś "ale" - w tym wypadku to "ale" to Polska "ale" nie Szwecja, i tak to jest; w 90% zwykle zależy od Marketera - tu duży szacun dla VW!



Wyślij zaproszenie do