Ania R. strategia
Temat: reklamy produktów farmaceutycznych z humorem nie mają...
taki tekst usłyszałam wczoraj i jestem pełna...hmmmco Wy na ten temat sądzicie?
Ania R. strategia
Agnieszka
Karoń
PhD candidate ||
Social researcher ||
PR | CSR | SM |
New...
Agata
P.
Senior Product
Manager,
Szczepionki,
GlaxoSmithKline
Sylwia Ducal Product Manager
Leszek K. specjalista
Sylwia Ducal Product Manager
Leszek K. specjalista
Sylwia B. Motłoch:
w prasie medycnej jak najbardziej można, w materiałach informacyjnych docierajacych do rąk własnych profesjonalistów również
Sylwia Ducal Product Manager
Leszek K.:
Sylwia B. Motłoch:
w prasie medycnej jak najbardziej można, w materiałach informacyjnych docierajacych do rąk własnych profesjonalistów również
tam oczywiscie...
ale tam o humor trudno...
Alina Patrycja K. Szczęśliwa kobieta
Sylwia B. Motłoch:
Trudno, nie znaczy niemożliwe i jak już wspomniałam znam firmy, które z sukcesem wykorzystały humor w reklamie preparatów Rx - trzeba jednak dokładnie wiedzieć czemu ten zabieg ma służyć. Znam też bowiem całkiem spalone "dowcipne" kreacje.
Sylwia Ducal Product Manager
Alina Patrycja K.:
Sylwia B. Motłoch:
Trudno, nie znaczy niemożliwe i jak już wspomniałam znam firmy, które z sukcesem wykorzystały humor w reklamie preparatów Rx - trzeba jednak dokładnie wiedzieć czemu ten zabieg ma służyć. Znam też bowiem całkiem spalone "dowcipne" kreacje.
Czy mogłabyś podzielić się tymi przykładami? Choćby opisowo... Pracuję teraz nad podobną koncepcją i chętnie podejrzę lepsze i gorsze realizacje. Z góry dziękuję. Moim zdaniem humor w reklamach leków OTC jest bardzo wskazany.
Agata
P.
Senior Product
Manager,
Szczepionki,
GlaxoSmithKline
Sylwia B. Motłoch:
w Rx jest na pewno trudniej o humor, ale wszystko zależy od celu kampanii i dobrego pomysłu - ja bym jednak nie wykluczała, znam marki ,które sobie świetnie z tym poradziły...
(Agatka, miło Cię widzieć/ słyszeć!)Sylwia B.
Sylwia Ducal Product Manager
Agata P.:
Sylwia B. Motłoch:
w Rx jest na pewno trudniej o humor, ale wszystko zależy od celu kampanii i dobrego pomysłu - ja bym jednak nie wykluczała, znam marki ,które sobie świetnie z tym poradziły...
(Agatka, miło Cię widzieć/ słyszeć!)Sylwia B.
Ciebie również :)))
W Rx jest chyba trudniej o dobry humor ze względów formalnych. Leki, zwłaszcza receptowe, są traktowane tak poważnie, a ich reklamy/materiały informacyjne muszą spełniać tak ostre warunki jeśli chodzi o prawdziwość i rzetelność, że gdzieś się ten pomysł na zastosowanie humoru gubi.
Trudno też o humor w reklamie leku na Parkinsona czy raka piersi...
Ania R. strategia
Agata P.:nie , nie Rx miałąm na myśli
Jeśli chodzi o Rx, to bym sie przychyliła do tego zdania... Lekarze to specyficzni odbiorcy reklam skierowanych do nich jako grupy zawodowej. Poza tym proces akceptacji komunikacji w Rx to droga przez mękę, każdego może pozbawić poczucia humoru ;)
Krzysztof
Adamus
business development
director Opcom
Sebastian Tatarek COSMED Consulting
Katarzyna
Piskorek
Marketing Assistant,
Bayer
Urszula
B.
humanistka do szpiku
kości
Następna dyskusja: