Michał
Szydłowski
Dyrektor
Departamentu
Zarządzania
Relacjami z
Klientami
Temat: Najpierw przeczytaj, a później zapłać.
Kilka dni temu Złote Myśli rozpoczęły nietypową akcję - „Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz”. Polega ona na tym, że każdy zainteresowany za darmo może pobrać książkę, a po jej przeczytaniu zadecydować, czy chce za nią zapłacić, a jeżeli tak to ile? Do wyboru są 3 warianty: 5zł, 20zł, 30zł. Podobną akcję, ale w branży muzycznej zrobiono kiedyś z piosenkami Radiohead - wówczas pomysł sprawdził się. Jak sądzicie ile osób zdecyduje się zapłacić za publikację i jaką kwotę wpłaci? W tej chwili książkę pobrano już prawie 13.000 razy. Ja stawiam, na to, że zapłaci co piąty klient, a średnia wpłata wyniesie ok. 10złMyślicie, że bardzo się pomyliłem? :-)Michał Szydłowski edytował(a) ten post dnia 19.11.08 o godzinie 15:15