konto usunięte
Temat: Marketing zmysłów(aromamarketing, audiomarketing....etc)
Na forum pojawił się temat dotyczący kolorów.Przytoczę cytat z książki "Brand sense" Martina Lindstroma
dotychczasowe oddziaływanie 2D na klientów (obraz i dźwięk) zastępowany jest poprzez zastosowanie działania 5D (obraz, dźwięk, zapach, dotyk i test)
Ogólnie można nazwać takie działania MARKETINGIEM ZMYSŁÓW. Z racji branży w jakiej działa moja firma chciałbym zapytać Was właśnie o marketing zmysłów(z naciskiem na aromamarketing), jakie jest wasze zdanie na ten temat, co sądzicie o zasadności stosowania tego typu dość niekonwencjonalnych metod budowania wizerunku i tożsamości firmy w oparciu o doznania.
Celowo nie przytaczam na początku swojej opinii, doświadczeń i wiedzy na ten temat, nie chcę również przedstawiać oferty swojej firmy ponieważ nie o to mi chodzi. Interesuje mnie bardzo mocno opinia Was jako ekspertów. Dziękuję i zapraszam do dyskusji.