Temat: majonez kielecki - symbolem...

http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35254,8113251,Cos_z_W...

i

http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35254,4963083.html

"Marek Janiak, Łódź Kaliska: - W dziełach Andy Warhola pojawiały się zupki Campbell i coca-cola. Cała Ameryka poje colę - zarówno prezydent, jak i biedak. To symbol Ameryki. Warhol jadł zupki Campbella, więc je pokazywał. Te dwie rzeczy stały się symbolem amerykańskiego pop-artu. W Polsce takim symbolem jest majonez kielecki. Ja go jem, jedzą go wszyscy, bo jest najlepszy. To moja opinia i żaden producent mi nie płacił za jego promocję. Z tych samych powodów pojawia się u nas paprykarz szczeciński i pasztet mazowiecki. Te produkty utrwaliły się w naszej tradycji. Nie Włoszczowa, a majonez kielecki."

... jaka macie opinie o korzyściach takiej akcji dla marki?
Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: majonez kielecki - symbolem...

dobrze, że marketing idzie w tym kierunku. bo choc nie jest to nowy pomysł, to, ta pewnego rodzaju, adaptacja na polski rynek i polskie realia jest taką szpilą budzącą z letargu.
tylko, że za zupkami stał excentryczny i "kolorowy" artysta. te 2 wymiary rewelacyjnie się miksowały i dodawały splendoru sobie nawzajem. dla mnie osobiście Żeromski kojarzy się z szarościami i smutkiem i jakoś nie budzi pozytywnych emocji. ale jestem za! pomysłem i chciałabym zobaczyc efekt końcowy.

Następna dyskusja:

Majonez Kielecki w konkursi...




Wyślij zaproszenie do