konto usunięte

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Twoja opinia jest dla nas ważna

Proszę bardzo o Wasze opinie odnośnie niniejszych plakatów.
Opisz swoje spostrzeżenia. Będzie to bardzo przydatna informacja dla naszej organizacji.


Obrazek



Obrazek
Przemysław Bajor edytował(a) ten post dnia 06.08.09 o godzinie 23:51
Katarzyna Tokarz

Katarzyna Tokarz Specjalista ds.
Marketingu i PR

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

"Wspieramy mniejszych" jest super!

Świetnie obrazuje hasło, no i wywołuje pozytywne emocje :)Katarzyna Tokarz edytował(a) ten post dnia 06.08.09 o godzinie 23:59

konto usunięte

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Bardzo pozytywnie wizualnie, od razu skojarzyłem z odpowiedzialnym rodzicielstwem itp. ale następnie małe zniesmaczenie po doczytaniu : "Dolnośląskie Towarzystwo Rozwoju Biznesu".

W ocenach jestem bardzo subiektywny.

pozdrawiam
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Łukasz Dynowski:
Bardzo pozytywnie wizualnie, od razu skojarzyłem z odpowiedzialnym rodzicielstwem itp. ale następnie małe zniesmaczenie po doczytaniu : "Dolnośląskie Towarzystwo Rozwoju Biznesu".

Mam to samo. Śliczne zdjęcie, ale czar pryska... jakoś nie pasuje jedno do drugiego.
Ale ja się nie znam :(

konto usunięte

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Przemysław Bajor:
Twoja opinia jest dla nas ważna

Proszę bardzo o Wasze opinie odnośnie niniejszych plakatów.
Opisz swoje spostrzeżenia. Będzie to bardzo przydatna informacja dla naszej organizacji.

Przemysław Bajor edytował(a) ten post dnia 06.08.09 o godzinie 23:51

Plakat bardzo fajny ale raczej dla instytucji charytatywnej a nie wspierania działań biznesowych. Czułem się trochę oszukany patrząc na niego. Najpierw bardzo pozytywne odczucie (małe dziecko, bezpieczeństwo), a po chwili przekonanie że znowu chodzi o kase...

K.

konto usunięte

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Jest słaby. Kiepskie zdjęcie (niby dlaczego w czerni i bieli - robi się smutno). Poetyka wyświechtana do bólu i wyeksploatowana przez różnego rodzaju na przykład periodyki chrześcijańskie, czy o tematyce zdrowotnej. W konsekwencji ten plakat mówi do mnie tak: - Mój maleńki, raczkujący biznesmeniku, skontaktusiaj sie z nami a my ci pomożemy'. Nie wiem jak Państwo, ale ja bym się obraził...

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Konrad Ś.:
Plakat bardzo fajny ale raczej dla instytucji charytatywnej a nie wspierania działań biznesowych. Czułem się trochę oszukany patrząc na niego. Najpierw bardzo pozytywne odczucie (małe dziecko, bezpieczeństwo), a po chwili przekonanie że znowu chodzi o kase...

K.

dokładnie, a poza tym chyba zaden, nawet poczatkujacy bizmesmen nie chce byc traktowany jak dzidzia...

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Łukasz Dynowski:
Bardzo pozytywnie wizualnie, od razu skojarzyłem z odpowiedzialnym rodzicielstwem itp. ale następnie małe zniesmaczenie po doczytaniu : "Dolnośląskie Towarzystwo Rozwoju Biznesu".

W ocenach jestem bardzo subiektywny.

pozdrawiam

identyczny odbiór....
pierwsze skojarzenie - rodziny adopcyjne, lub głodne dzieci...

Plakat dobry, ale...
dla PAHu ...
Podrzuccie im może, by się nie zmarnował ;)
Izabela K.

Izabela K. project manager, mim

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat


Plakat dobry, ale...
dla PAHu ...
Podrzuccie im może, by się nie zmarnował ;)

No nie wiem czy PAH to weźmie... Ostatni plakat z kampanii wodnej jest super:


Obrazek
&clTxt=Kliknij%20na%20obrazku,%20aby%20zamkn%B1%E6%20to%20okno

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Izabela Klimowicz:

Ostatni plakat z kampanii wodnej jest super:

a to swoja drogą :)
Karolina Elżbieta M.

Karolina Elżbieta M. Marketing Manager,
IKEA Centres Polska

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Mam niestety podobny odbiór. Kreacja fajna, bardzo emocjonalna - ale od razu kojarząca się z kampanią społeczną związaną z dziećmi. Więc jak juz doczytałam, ze chodzi o Towarzystwo Rozwoju Biznesu, to się zdziwiłam lekko... A porównanie firmy do niemowlaka karkołomne dość:)
Wg mnie nie tędy droga...
Katarzyna K.

Katarzyna K. Starszy Specjalista
ds. Marketingu i PR

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Moim zdaniem motyw 'dziecka/ rodzicielstwa' jest zdecydowanie zbyt często eksploatowany w komunikacji biznesowej, do tego dzieje się to zupełnie 'od czapy', w oderwaniu od usługi, produktu. Panuje przekonanie, że dziecko budzi tak pozytywne emocje, że reklama wykorzystująca ten motyw od razu chwyta za serca.
Takie podejście niestety prowadzi do absurdów - niedawno widziałam w Warszawie plakat reklamujący pewien obiekt hotelowey jako idealne miejsce do spotkań/ konferencji biznesowych. Key visual - uwaga, śliczny bobas siedzący przed otwartym laptopem ... Fajny eye-catcher, ale co ma piernik do wiatraka?
Obawiam się, że rozjazd pomiędzy przedmiotem komunikacji a konceptem na reklamę jest i w tym wypadku znaczący. Naprawdę fajny visual, fajne hasło - ale nie w powiązaniu z Dolnośląskim Towrzystwem Rozwoju Biznesu. Przyciąga uwagę, ale czy zbuduje świadomość organizacji biznesowej? Reklama zapadnie w pamięć, ale czy wytworzy w głowach odbiorców trwałą konotację z reklamowaną organizacją?
Katarzyna K.

Katarzyna K. Starszy Specjalista
ds. Marketingu i PR

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Dodam jeszcze, że jeżeli to motyw na outdoor, to plakat będzie za ciemny, a hasło (chociaż jasne na ciemnym tle) mało widoczne. Wyjdzie z tego wielka czarna plama ... Outdoor potrzebuje zdecydowanych kontrastów.
Dobromil Nosek

Dobromil Nosek ANIMACJA 2D,
projektowanie
graficzne,
fotografia

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Ja moze zaproponuje cos co powstalo w piec minut (zdjecie moje):


Obrazek
Dobromil Nosek edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 11:25

konto usunięte

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

znicz znikł był!
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

A to ma być przekaz, że dbacie o firmę trb ? Podlewana,pączkująca...hm...
Katarzyna K.

Katarzyna K. Starszy Specjalista
ds. Marketingu i PR

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Kiełkujące logo - jedzmy kiełki, bo zdrowe! ;-)
Proste, ale przynajmniej na temat ...
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Ręce są ok, właśnie przez to zaskoczenie, że pomiomo pierwszego skojarzenia, nie odnosi się to do wspomnianych dzieci czy chrześcijan. Nie wiem tylko, czy nie za bardzo ckliwe. Hasło "wspieramy mniejszych" bardzo dobre.

Sadzonka w dłoniach - koszmarna nuda. Bardzo wyeksploatowany temat - nic charakterystycznego, od Geanpeacu, przez Barlinek (podłogi) po finansistów widziałem to już w conajmniej setce różnych wariacji.Tomek Banasik edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 11:47
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Chyba wszystko juz zostało powiedziane.

Rzeczywiście, motyw rącząt jest chyba najbardziej wyświechtanym w historii reklamy. No, chyba, że jeszcze człowiek podskakujący w górę na plaży :-)

I to prawda, że ciemne kolory i dłonie kojarzą się raczej z akcjami charytatywnymi albo hospicyjnymi.

Ale - paradoksalnie - połączenie tych dwóch wad można przekuć w zaletę, jak to uczył mistrz Bernbach.

Bo jeśli odbiorca spodziewa się czegoś innego, to możemy spróbować pozytywnie wykorzystać efekt zaskoczenia.

W tym celu jednak musiałby powstać interesujący headline, który właśnie "ogrywałby" to zaskoczenie. Tym bardziej, że wsparcie mniejszych widac w obrazku, więc po co powtarzać?Jarosław Koć edytował(a) ten post dnia 07.08.09 o godzinie 11:55

konto usunięte

Temat: Kampania organizacji non-profit - oceń plakat

Ręce za żółte - skorygować ujmując yellow, dodając magenty, rozjaśniając na całości. Chorągiewki 'nie sprzedają' charakteru rośliny i strasznie się prezentują w tym czarnym otoku. W ogóle pomysł z dłońmi z ziemią równie oklepany, jak ten z rączką dziecka... W skali od 1-10 tamta pierwsza była by '2', a ta z roślinkami '3'. Ogólnie mówiąc - Cliche. Inna sprawa, że takie rozwiązania (ograne) najlepiej sprzedają - nie ma efektu dyskomfortu u widza wywołanego 'czymś nowym', co 'zmusza do większego zaangażowania' w procesie odbioru.

Następna dyskusja:

pozyskiwanie funduszy przez...




Wyślij zaproszenie do