Piotr Baranowski

Piotr Baranowski płodzę kuszące
pomysły...

Temat: ING i Play wykorzystują ten sam wizerunek, a HTC popełnia...

ING i Play wykorzystało w swoich reklamach wizerunek tej samej osoby - nie jest to żaden celebryta dlatego zastanawiam mnie skąd
pomysł na coś takiego.

http://www.przerwanareklame.pl/artykuly/htc-play-ing-l...Piotr Baranowski edytował(a) ten post dnia 03.12.09 o godzinie 11:34
Marcin Lewandowski

Marcin Lewandowski graphic designer |
www.marcinlewandowsk
i.com

Temat: ING i Play wykorzystują ten sam wizerunek, a HTC popełnia...

heh... zbieg okoliczności... brat bliźniak jak w polityce...? Czy ta sama agencja, robiła 2 przetargi w jednym czasie i puściła to samo, a później okazało się że w każdym wygrali z tym projektem? Chciałby też wiedzieć :)

konto usunięte

Temat: ING i Play wykorzystują ten sam wizerunek, a HTC popełnia...

myślę, że to czysty przypadek

Widziałam obie reklamy już wcześniej. Kompletnie nie skojarzyłam, że to ta sama osoba.
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: ING i Play wykorzystują ten sam wizerunek, a HTC popełnia...

Koleś jest wszechstronny :)
Anna K.

Anna K. organizator
konferencji branży
nieruchomości

Temat: ING i Play wykorzystują ten sam wizerunek, a HTC popełnia...

Dla takich aktorów to tylko praca i nie sądzę, żeby to jakoś łączyć...
Inaczej jak wyjaśnić tego samego gościa w reklamach: oscillococcinum (sorki, jeśli zła pisownia), czekolady Nussbeisser (tysiąc pięćset, sto dziewięćset, sprzedane), a ostatnio wjechał jakiejś agentce (brzydkiej zresztą;)do łazienki?
Nie szukałabym tu związku.Anna K. edytował(a) ten post dnia 03.12.09 o godzinie 08:54
Piotr Baranowski

Piotr Baranowski płodzę kuszące
pomysły...

Temat: ING i Play wykorzystują ten sam wizerunek, a HTC popełnia...

Tylko pytanie przy czy tak silnych wizerunkach obu marek jedna osoba powinna jednocześnie brać udział w kampaniach dwóch różnych firm?

Temat: ING i Play wykorzystują ten sam wizerunek, a HTC popełnia...

Zlecają pewnie tej samej agencji. Nie ma co szukać spiskowej teorii dziejów.



Wyślij zaproszenie do