konto usunięte
Temat: fajny wajrus Prince Polo
a co najlepsze, to chyba prawdziwy wirusik a nie wymyślony w agencji:-)Malina Wąsowska edytował(a) ten post dnia 06.11.11 o godzinie 10:37
konto usunięte
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
konto usunięte
Bartłomiej Juszczyk:a co, nie jest to wirus? :)
a co w tym wirusowego? ot przeróbka jakich miliony w sieci.
Marcel
Błaszczyk
Founder & Creative
Director, Guarada
Malina Wąsowska:
a co najlepsze, to chyba prawdziwy wirusik a nie wymyślony w agencji:-)
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
konto usunięte
Stanisław
Grabowski
Strategic Planning
Director
Marcel Błaszczyk:
(...)
To tylko demotywator ogrywający na śmieszny sposób motyw ze znanej reklamy.
Dominik Szewior decolights.pl
Marcel
Błaszczyk
Founder & Creative
Director, Guarada
Stanisław Grabowski:
Marcel Błaszczyk:
(...)
To tylko demotywator ogrywający na śmieszny sposób motyw ze znanej reklamy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Viral_marketing
Marketing wirusowy to szerokie pojęcie.
Nie widze powodu aby ogranicząło się tylko do materiałów video.
Nic nie stoi na przeszkodzie aby ten obrazek był jednocześnie w podzbiorze "śmiesznych demotów" oraz podzbiorze "virali".
Nie każdy viral jest śmiesznym obrazkiem.
Nie każdy śmieszny obrazek jest viralem.
Ale może być tak że działa to w obie strony. Tak jak w tym przypadku.
Patryk
Rykała
copywriter, Słowa
trafiają w cel
Piotr L. • Weź Mnie •
Malina Wąsowska:
a co, nie jest to wirus? :)
to podaj mi definicję m.wir. panie prezes ;p
Marcel
Błaszczyk
Founder & Creative
Director, Guarada
Piotr L. • Weź Mnie •
Marcel Błaszczyk:
Co do kaczki po smoleńsku, to trochę inna bajka:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,-quot-kaczka-po-smolensk...
konto usunięte
Dominik Szewior:
A czy nie powinno być przypadkiem tak, że aby mówić o marketingu wirusowym musi być ktoś kto świadomie inicjuje jakieś działanie, które ma się roznieść w wirusowy sposób?
Bo czym innym jest śmieszna przeróbka zrobiona przez jakiegoś wesołka, a czym innym wymyślona i odpowiednio przeprowadzona kampania dla konkretnej marki.
konto usunięte
Stanisław
Grabowski
Strategic Planning
Director
Dominik Szewior:
A czy nie powinno być przypadkiem tak, że aby mówić o marketingu wirusowym musi być ktoś kto świadomie inicjuje jakieś działanie, które ma się roznieść w wirusowy sposób?
Bo czym innym jest śmieszna przeróbka zrobiona przez jakiegoś wesołka, a czym innym wymyślona i odpowiednio przeprowadzona kampania dla konkretnej marki.
konto usunięte
Następna dyskusja: