konto usunięte
Temat: definicja SPAMU
Zastanowił mnie ostatnio brak jakiejkolwiek ścisłej definicji spamu. Z tego co udało mi się dowiedzieć za spam należy uznać "niezamawianą informację dostarczaną do odbiorcy, niezależną od konkretnej osoby i rozsyłaną masowo". W tym przypadku zgodne z definicją, spamem są wszystkie środki masowego przekazu z radiem i tv włącznie! I działają w pełni legalnie. Istnieje zapewne związek z subiektywnym odczuciem internetu jako "własnego terenu uzytkownika", który jest uczulony na jego naruszanie. Takie odczucia nie występują w radiu i tv, gdzie użytkownik nie ma poczucia"własności" w stosunku do medium. Czy zjawisko spamu i negatywnego stosunku do reklamy w internecie ma przede wszystkim podłoże psychologiczne, a nie jak powszechnie się sądzi jest związane z troską o "niezapychanie" łącz?Robert Kamiński edytował(a) ten post dnia 20.11.11 o godzinie 14:58