Maria
Bucardi
Nazywam się Maria
Bucardi. Jestem
jasnowidzem, wróżką,
au...
Małgorzata
Z.
PR Manager,
producent słów...
Temat: Czy pseudonim wróżki może stać się marką?
Jak najbardziej.
Rafał
Hostyński
Ten od
pozycjonowania
Temat: Czy pseudonim wróżki może stać się marką?
Maria Bucardi:A znasz jakąś sławną wróżkę?
Czy nazwisko lub pseudonim wróżki może stać się marką?
Dominik
Koza
ogarniacz /
rozwijacz, Hand Made
Temat: Czy pseudonim wróżki może stać się marką?
Rafał Hostyński:
A znasz jakąś sławną wróżkę?
Steve Jobs, Bill Gates, Kononowicz... ;)
Radosław
Zieliński
Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING
Temat: Czy pseudonim wróżki może stać się marką?
Przykład pierwszy z brzegu Nostradamus, wprawdzie nie do końca był wróżem, ale to ezoteryka wszak. Lokalną "marką" jest słynna wróżka krakowska działająca w okolicach Sukiennic.Obawiam się tylko, że nadmierna komercjalizacja "fachu" może jednak w dłużej perspektywie przynieść efekt przeciwny do oczekiwanego. Myślę, że specyfika tej branży powoduje, że "markowa" wróżka potrzebuje tylko jednej rzeczy: sprawdzających się wróżb. Rozreklamują ją sami klienci. Więc jeśli już decydować się na jakieś działania to zdecydowanie WOMM.
Rafał
Hostyński
Ten od
pozycjonowania
Temat: Czy pseudonim wróżki może stać się marką?
Radosławie,Wydaje mi się, że to nie najlepszy przykład.
Marii pewnie chodzi o "marce" za życia ;)
Radosław
Zieliński
Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING
Temat: Czy pseudonim wróżki może stać się marką?
Rafał Hostyński:
Radosławie,
Wydaje mi się, że to nie najlepszy przykład.
Marii pewnie chodzi o "marce" za życia ;)
No powszechnie znanych wróżek/wróżów to ja nie znam, znam natomiast takie, które cieszą się dobrą reputacją w swojej branży. Ponieważ mainstream traktuje wróżki/wróżbiarstwo w najlepszym wypadku z przymrużeniem oka trudno jest się przebić i zaskarbić sobie przychylność zdecydowanej większości. Ale w gronie osób korzystających z tego typu usług na pewno można wiele zdziałać, dlatego wspomniałem o WOMM. Pytanie brzmiało czy nazwisko/pseudonim może stać się marką. Moja odpowiedź brzmi: tak, może. Nawet w przypadku wróżbiarstwa. A powiem więcej właśnie w szczególności wróżbiarstwa. Wiarygodność, którą tak ciężko buduje się w przypadku innych marek tutaj uzyskuje się poprzez predyspozycje, talent, "to coś", wiedzę, doświadczenie. Innymi słowy poprzez dobrą usługę, a więc sprawdzającą się. Dorabianie "ezoterycznego picu" (czarne koty, szklane kule etc.) jest tylko ubarwiającym dodatkiem, na tym marki w tej branży długo i z sukcesami budować nie można.
Dominik
Koza
ogarniacz /
rozwijacz, Hand Made
Temat: Czy pseudonim wróżki może stać się marką?
radosław zieliński: Dorabianie "ezoterycznego picu" (czarne koty, szklane kule etc.) jest tylko ubarwiającym dodatkiem, na tym marki w tej branży długo i z sukcesami budować nie można.
Polecam "Zimistrza" Pratchetta. ;)
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Czy pseudonim wróżki może stać się marką?
Pracowałem przez ładnych parę lat w wydawnictwie, które specjalizowało się w tematyce ezoterycznej. Bywałem na wszelkiego rodzaju targach niezwykłości itp. Moim zdaniem cały ten biznes opiera się tylko i wyłącznie na wizerunku. Oczywiście są jakieś tam umiejętności (ale raczej „czytania ludzi”, niż czytania przyszłości), natomiast ludzie są bardziej skłonni wierzyć, jeśli zyska to odpowiednią oprawę.Co do marek wróżek: macie case Davida Harklaya, „światowej sławy astrologa”, który okazał się być „panią Zdzisią z sąsiedztwa” ;)
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Czy PVR może wpłynąć na rynek reklamy telewizyjnej? -
-
Reklama, marketing, marka » Rozwijać się, czy zwijać? /pączkujący foto-reklamo-blog/ -
-
Reklama, marketing, marka » A czy TY załapałeś się na kubek Maxwell House... -
-
Reklama, marketing, marka » Międzyzdroje... czy może Egipt? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy Facebook się wypala? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy wzorować się na najlepszych to nic złego??? -
-
Reklama, marketing, marka » Czy wiesz, ile naprawdę może kosztować Twoją firmę źle... -
-
Reklama, marketing, marka » WARSZAWIANKI: Czy któraś może mi polecić -
-
Reklama, marketing, marka » Produkt marki Media Markt - czy to się sprzeda? -
-
Reklama, marketing, marka » cold calling - sprawdza się czy nie? -
Następna dyskusja: