Jakub Michalski interactive designer
Temat: Billboard - jakie informacje?
Witam,które informacje najlepiej umieścić na billboardzie? Hasło, strona www, telefon, jakieś szczegóły?
Jakub Michalski interactive designer
konto usunięte
Jakub Michalski interactive designer
Paweł T. Prezes Zarządu
Jakub Michalski interactive designer
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Dominik Szewior decolights.pl
Jakub Michalski:
Jeśli do firma lokalna warto umieścić mapę dojazdu, czy liczyć na to, że jednak klient najpierw odwiedzi stronę www.
Piotr
Schwarz
Psycholog,
psychoterapeuta
Jacek
Kopyść
Impossible is
nothing
konto usunięte
Tomasz Górski New Media Designer
konto usunięte
konto usunięte
Tomasz Górski New Media Designer
Magdalena Kurtz:są chwyty poniżej pasa jak i powyżej pasa ;)
słabe. na prawdę już nie ma innych chwytów jak cycki?
Marta
Kamińska
(Wieńska)
www.amenityagency.pl
konto usunięte
Tomasz Górski:
Magdalena Kurtz:są chwyty poniżej pasa jak i powyżej pasa ;)
słabe. na prawdę już nie ma innych chwytów jak cycki?
p.s wyobrażasz sobie taki billboard na ulicy?
Piotr L. • Weź Mnie •
Tomasz Górski:
Patryk
Rykała
copywriter, Słowa
trafiają w cel
Magdalena Kurtz:
słabe. na prawdę już nie ma innych chwytów jak cycki?
Albert W. creative director
Tomasz Górski:
Ja wymyśliłem naprędce coś takiego. Ważne jest aby skupić się na ofercie - myślę że ten element najbardziej oddziaływuje na klienta ;)
Tomasz Górski New Media Designer
Magdalena Kurtz:Dobra powiem szczerze. Ten bilbord to miał być ŻART :) Ja nie mam pojęcia o tworzeniu billboardów !Tomasz Górski edytował(a) ten post dnia 25.05.10 o godzinie 17:02
Tomasz Górski:
Magdalena Kurtz:są chwyty poniżej pasa jak i powyżej pasa ;)
słabe. na prawdę już nie ma innych chwytów jak cycki?
p.s wyobrażasz sobie taki billboard na ulicy?
Gdybym bym jako kobieta poszukiwała firmy budowlanej wolałabym panów al'a polski hydraulik niż biustów :) Tak czy siak słabe - może inaczej, takie kreacje były dobre kilka lat temu.
Następna dyskusja: