Andrzej O.

Andrzej O. Haters gonna hate,
ainters gonna aint

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

więc albo otrzymywał złe informacje (co już w zasadzie zostało wykluczone - miał odpowiednie informacje i z wieży i od załogi Jaka) albo był samobójcą.

Pozostaje czekać na ujawnienie rozmów nagranych na czarnej skrzynce (trochę nie wiadomo dlaczego nasi eksperci muszą czekać na zakończenie badań przez Rosjan - przez nie analizuje się oryginałów).
http://www.rp.pl/artykul/460202,473949_Ujawnienie_rozm...

Powiem tak - dżihadyści wiedzą jak się komunikują, ale nie powiedzą. To ja wiem jak im tę komunikację uniemożliwić... ale nie powiem :)
Andrzej O.

Andrzej O. Haters gonna hate,
ainters gonna aint

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Prawie-do-kon...
Nie wiem czego bardziej się bać - czy tego, że pilot podejmuje decyzje jak samobójca czy tego, ze leci jak pijane dziecko we mgle nie wiedząc gdzie się znajduje.

btw. czy ktoś się może orientuje - TAWS ma mapy satelitarne terenu i korzysta ze wskazań wysokościomierzy pokładowych oraz GPS. Czy sygnalizuje niezgodność pomiędzy wskazaniami wysokościomierzy radarowego i barometrycznego a mapą?
Monika G.

Monika G. Business Travel

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Andrzej O.:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Prawie-do-kon...
Nie wiem czego bardziej się bać - czy tego, że pilot podejmuje decyzje jak samobójca czy tego, ze leci jak pijane dziecko we mgle nie wiedząc gdzie się znajduje.

btw. czy ktoś się może orientuje - TAWS ma mapy satelitarne terenu i korzysta ze wskazań wysokościomierzy pokładowych oraz GPS. Czy sygnalizuje niezgodność pomiędzy wskazaniami wysokościomierzy radarowego i barometrycznego a mapą?

To jest pytanie do znawców na lotnictwo.net.pl :)
Igor Janicki

Igor Janicki Software maker.
Java, Perl ...

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

te opowieści się zmieniają. jeszcze niedawno relacjonowano o narastających krzykach ze strony części pasażerskiej w ciągu ostatnich kilkudziesięciu sekund. teraz o tym nie ma. to może być kolejna bajka.
Ewa K.

Ewa K. bo życie jest nie
tylko po to, żeby
brać...

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Według ekspertów od budowy płatowców, z którymi rozmawiała „GP”, kadłub prezydenckiego Tu-154 rozerwała potężna eksplozja. Wiele wskazuje, że mogła to być bomba paliwowo-powietrzna. – Na tym pułapie, przy ziemi, takie rozczłonkowanie kadłuba mogła spowodować tylko świadoma ingerencja człowieka – twierdzą

media.wp.pl/kat,1022941,wid,12258340,wiadomosc....
i komu dać wiarę?
Ewa K.

Ewa K. bo życie jest nie
tylko po to, żeby
brać...

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12258340,wiadomosc....
Andrzej O.

Andrzej O. Haters gonna hate,
ainters gonna aint

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Ewa M.:
Według ekspertów od budowy płatowców, z którymi rozmawiała „GP”, kadłub prezydenckiego Tu-154 rozerwała potężna eksplozja. Wiele wskazuje, że mogła to być bomba paliwowo-powietrzna. – Na tym pułapie, przy ziemi, takie rozczłonkowanie kadłuba mogła spowodować tylko świadoma ingerencja człowieka – twierdzą

media.wp.pl/kat,1022941,wid,12258340,wiadomosc....
i komu dać wiarę?
np. świadkom z lotniska, czekającym na delegację, którzy nie słyszeli żadnej konkretnej eksplozji. Jeśli to miałaby być eksplozja na tyle duża, żeby rozerwać kadłub, a nie uszkodzić bądź osłabić strukturę, to by ją przynajmniej słyszeli, jeśli nie widzieli.
Ewa K.

Ewa K. bo życie jest nie
tylko po to, żeby
brać...

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Andrzej O.:
Ewa M.:
Według ekspertów od budowy płatowców, z którymi rozmawiała „GP”, kadłub prezydenckiego Tu-154 rozerwała potężna eksplozja. Wiele wskazuje, że mogła to być bomba paliwowo-powietrzna. – Na tym pułapie, przy ziemi, takie rozczłonkowanie kadłuba mogła spowodować tylko świadoma ingerencja człowieka – twierdzą

media.wp.pl/kat,1022941,wid,12258340,wiadomosc....
i komu dać wiarę?
np. świadkom z lotniska, czekającym na delegację, którzy nie słyszeli żadnej konkretnej eksplozji. Jeśli to miałaby być eksplozja na tyle duża, żeby rozerwać kadłub, a nie uszkodzić bądź osłabić strukturę, to by ją przynajmniej słyszeli, jeśli nie widzieli.
eee świadkowie z lotniska mówili różne rzeczy, zatem byłabym ostrożna z tą wiarą
Andrzej O.

Andrzej O. Haters gonna hate,
ainters gonna aint

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Ewa M.:
eee świadkowie z lotniska mówili różne rzeczy, zatem byłabym ostrożna z tą wiarą
Jacek Sasin czy operator z TVP... mi wystarczy
Ewa K.

Ewa K. bo życie jest nie
tylko po to, żeby
brać...

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Andrzej O.:
Ewa M.:
eee świadkowie z lotniska mówili różne rzeczy, zatem byłabym ostrożna z tą wiarą
Jacek Sasin czy operator z TVP... mi wystarczy
a zmierzasz do czego? on relacjonował co widział,po katastrofie

konto usunięte

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Pilot chciał zobaczyć jak wygląda sprawa lądowania z wysokości 120 m.
Kiedy z uwagą śledzi się wypowiedzi ekspertów, to się o tym wie.
Polot miał, zgodnie z tym co zapisała czarna skrzynka, lądować na visual i zobaczyć jak będzie wyglądać kiedy zejdzie na wysokość 120 m.
Kiedy zaczął schodzić gwałtownie aby sprawdzić jak wygląda widoczność z wysokości 120m, zaczął iść ostro w dół, a więc 4m/sek.
Coś się stało, że zszedł o 70m za nisko.
Jak mówi ekspert lotnictwa cywilnego, piloci mogli popełnić błąd nie zważając na instrumenty kiedy szukali ziemi po prostu wyglądając przez okna samolotu.

Tak przypuszczają eksperci i jest to logiczne.
Andrzej O.

Andrzej O. Haters gonna hate,
ainters gonna aint

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

To jest nielogiczne bo pilot jakby chciał sprawdzić warunki to by schodził ścieżką 3 stopnie (nie wiem czy to więcej niż 0,5m/s) mierząc ewentualnie kilkaset metrów przed początkiem pasa, zeby go nie przegapić, a nie nurkował.
Zbigniew Banaśkiewicz

Zbigniew Banaśkiewicz Quality, H&S and
Security Manager

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Andrzej O.:
To jest nielogiczne bo pilot jakby chciał sprawdzić warunki to by schodził ścieżką 3 stopnie (nie wiem czy to więcej niż 0,5m/s) mierząc ewentualnie kilkaset metrów przed początkiem pasa, zeby go nie przegapić, a nie nurkował.

Przy ścieżce 3 stopnie prędkość pionowa 4 m/s odpowiada prędkości poziomej 275 km/h
Ewa K.

Ewa K. bo życie jest nie
tylko po to, żeby
brać...

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

>
więc 4m/sek.
Coś się stało, że zszedł o 70m za nisko.
Jak mówi ekspert lotnictwa cywilnego, piloci mogli popełnić błąd nie zważając na instrumenty kiedy szukali ziemi po prostu wyglądając przez okna samolotu.
no Janusz , piszesz jakby piloci byli na wycieczce i sobie przez okienko oglądali widoczki...
Tak przypuszczają eksperci i jest to logiczne.
taaaa kupy się to nie trzyma..

konto usunięte

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Ewa M.:
>
więc 4m/sek.
Coś się stało, że zszedł o 70m za nisko.
Jak mówi ekspert lotnictwa cywilnego, piloci mogli popełnić błąd nie zważając na instrumenty kiedy szukali ziemi po prostu wyglądając przez okna samolotu.
no Janusz , piszesz jakby piloci byli na wycieczce i sobie przez okienko oglądali widoczki...
Tak przypuszczają eksperci i jest to logiczne.
taaaa kupy się to nie trzyma..


Co Ty wiesz o lataniu samolotem?
Założę się, że nic.
A ja wiem sporo.
Poza tym większość bzdur, które wypisywałaś nie trzymały się kupy już wcześniej.

Tak właśnie na pogrzeb Twojego prezydenta przylecieli dygnitarze z zagranicy, bo wieże kontrolne były out i nie prowadziły ruchu lotniczego, który był nad Polską i 3/4 Europy zamknięty, a więc piloci lecieli "na orientację terenową" według znaków szczególnych terenu, nawigując wzrokiem.
Nie pierdziel więc swoich debilnych farmazonów panienko, bo mnie to totalnie wkurwia!

Podobnie lecieli piloci TU-154M przy podchodzeniu do lądowania w Smoleńsku, a właściwie MIELI TAK LECIEĆ, ale nie dolecieli, bo spadli w gęstej mgle.
A podczas lotu na pogrzeb do Krakowa piloci samolotów mieli piękną słoneczną pogodę i mogli sobie pozwolić na tego rodzaju nawigację, a piloci Tu-154 zaryzykowali i przegrali.

Nie wiem dlaczego ignorantka takiego kalibru usiłuje obalić argumenty ekspertów nawet NIE WIEDZĄC, ŻE TAKIE ZOSTAŁY WYPOWIEDZIANE?
Typowa PiSdomania.
Igor Janicki

Igor Janicki Software maker.
Java, Perl ...

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

oprócz orientacji wzrokiem piloci mają też kupę przyrządów i pytanie dlaczego one zawiodły.

a nawiasem biorąc: lądowanie we mgle (czy w ciemności), według radaru, było praktykowane już od końca II wojny światowej.Igor Janicki edytował(a) ten post dnia 17.05.10 o godzinie 01:15
Ewa K.

Ewa K. bo życie jest nie
tylko po to, żeby
brać...

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Janusz S.:
>
..


Co Ty wiesz o lataniu samolotem?
Założę się, że nic.
A ja wiem sporo.
jasne na każdy temat
Poza tym większość bzdur, które wypisywałaś nie trzymały się kupy już wcześniej.
o Twoich bzdurach jakie wypisujesz nie chce mi się nawet wspominać
Tak właśnie na pogrzeb Twojego prezydenta przylecieli dygnitarze z zagranicy, bo wieże kontrolne były out i nie prowadziły ruchu lotniczego, który był nad Polską i 3/4 Europy zamknięty, a więc piloci lecieli "na orientację terenową" według znaków szczególnych terenu, nawigując wzrokiem.
Nie pierdziel więc swoich debilnych farmazonów panienko, bo mnie to totalnie wkurwia!
mam to w dupie, że Ciebie to wkurwia
Nie wiem dlaczego ignorantka takiego kalibru usiłuje obalić argumenty ekspertów nawet NIE WIEDZĄC, ŻE TAKIE ZOSTAŁY WYPOWIEDZIANE?
ilu ekspertów tyle opini, kwestia jacy się wypowiadają, ale TY oczywiście tylko jednych cytujesz
Typowa PiSdomania.
proponuję jednak dobrego psychitrę bo już masz manię prześladowczą
Andrzej O.

Andrzej O. Haters gonna hate,
ainters gonna aint

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Janusz S.:
Tak właśnie na pogrzeb Twojego prezydenta przylecieli dygnitarze z zagranicy, bo wieże kontrolne były out i nie prowadziły ruchu lotniczego, który był nad Polską i 3/4 Europy zamknięty, a więc piloci lecieli "na orientację terenową" według znaków szczególnych terenu, nawigując wzrokiem.
Nie pierdziel więc swoich debilnych farmazonów panienko, bo mnie to totalnie wkurwia!
Zamkniete były lotniska, a nie ruch powietrzny. A więc można było nad Polską i w Polsce latać, nie można było lądować i startować. Tak więc kontrolerzy normalnie obsługiwali loty.

To co z tymi farmazonami?
Andrzej O.

Andrzej O. Haters gonna hate,
ainters gonna aint

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Zbigniew Banaśkiewicz:
Andrzej O.:
To jest nielogiczne bo pilot jakby chciał sprawdzić warunki to by schodził ścieżką 3 stopnie (nie wiem czy to więcej niż 0,5m/s) mierząc ewentualnie kilkaset metrów przed początkiem pasa, zeby go nie przegapić, a nie nurkował.

Przy ścieżce 3 stopnie prędkość pionowa 4 m/s odpowiada prędkości poziomej 275 km/h
Faktycznie. Jeśli lecieli 2,5-3 m/s to nie wiem ile oznacza nurkowanie? Pewnie koło 10 m/s czyli dla 8 stopni.
http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/255544,rekonstr...

konto usunięte

Temat: Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować

Ewa M.:
Janusz S.:
>
..


Co Ty wiesz o lataniu samolotem?
Założę się, że nic.
A ja wiem sporo.
jasne na każdy temat


Nawet nie masz pojęcia z kim rozmawiasz. Może nie spotkałaś tak wyjątkowych ludzi jak ja, bo takich na świecie jest niewielu, ale są. Jak widać.
Ponieważ masz klapki na oczach i nie umiesz myśleć na własne konto, bo tak cię nauczono, to musisz podpierać się cudzymi wnioskami, które PASUJĄ DO POZIOMU TWOJEJ INTELIGENCJI.
Nie umiesz myśleć, a więc....wiadomo....
Głupia gęś może spokojnie cieszyć się towarzystwem kaczki.



Wyślij zaproszenie do