Karolina
Kowalska
dyrektor marketingu
i PR, Puls Biznesu
Temat: X Kongres Programy Lojalnościowe - 25-26 marca 2010, Kraków
Serdecznie zapraszam na X Kongres PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, który jest szansą na wzięcie udziału w otwartej dyskusji dotyczącej stanu obecnych programów lojalnościowych oraz motywacyjnych, jak również umożliwia zaczerpnięcie inspiracji z zagranicznych rozwiązań.Na tegorocznym Kongresie zostaną poruszone takie tematy jak:
• umiejętne budowanie programu BTB na partnerskich relacjach na przykładzie firm: Samsung, Shell-Gas Team, Amica
• efektywne sposoby wykorzystywania niestandardowych kanałów komunikacji z klientem – case study Orlen VITAY
• skuteczna współpraca w ramach programu multipartnerskiego – case study Miles & More
• jak dostosować koncepcję programu do istniejących grup klientów – case study ESA Trucks Poznań
• miejsce programu lojalnościowego w strukturze organizacji handlowej – case study Real
• jak zbudować wirtualny program lojalnościowy przynoszący zysk w realnym świecie – case study BZ WBK
W celu uzyskania szerszych informacji na temat Kongresu zapraszam do kontaktu:
Karolina Kowalska
Informedia Polska
e-mail:k.kowalska@bp.pl
http://informedia-polska.plKarolina Kowalska edytował(a) ten post dnia 21.01.10 o godzinie 12:06