Maciej K.

Maciej K. nie pracowałem w
swoim zyciu ani
jednego
dnia...wszystko ...

Temat: program lojalnościowy w sklepie internetowym

witam
z góry zaznaczam że jestem zielony :) ale chciałbym zapytac obecnych tu specjalistów, jakiego typu Waszym zdaniem najlepiej zaimplementować w sklepie.
punkty, rabaty, czy może są jeszcze inne sposoby ?
myślałem nad loterią, ale koszty na razie mnie przerosły :)
Sklepu jeszcze nie ma - tworzy się wiec każdą Twórczą uwagę z przyjemnością wchłonę :)
Tomasz Kiełbowski

Tomasz Kiełbowski Dyrektor ds.
Klientów Kluczowych,
Vernity

Temat: program lojalnościowy w sklepie internetowym

To ja dokładam pytanie podobnej treści.

Jak przedstawia się sprawa z bonami Sodexo. Podobno wręczanie bonów jako prezenty w programach lojalnościowych spotyka się z jakąś bariera prawną?
Monika S.

Monika S. Trade Marketing
Manager, (trade
marketing)

Temat: program lojalnościowy w sklepie internetowym

Maciej K.:
witam
z góry zaznaczam że jestem zielony :) ale chciałbym zapytac obecnych tu specjalistów, jakiego typu Waszym zdaniem najlepiej zaimplementować w sklepie.
punkty, rabaty, czy może są jeszcze inne sposoby ?
myślałem nad loterią, ale koszty na razie mnie przerosły :)
Sklepu jeszcze nie ma - tworzy się wiec każdą Twórczą uwagę z przyjemnością wchłonę :)

Witam
loteria, szczególnie z nagrodami pieniężnymi, musisz mieć zgodę ministerstwa finansów+płacisz podatek - zły pomysł.

Musisz zastanowić się jaką chcesz dać wartość dodaną Twoim klientom. Co będzie wyróżniało właśnie Twój sklep pośród innych, tak aby chcieli do Ciebie wracać. Każda branża posiada od 4 do 7 kluczowych cech, które są istotne dla klientów. Zastanów się nad tym co jest ważne dla Twoich klientów, co mają konkurenci.
Najlepiej sprawdzają się "nagrody", które są postrzegane przez klienta jako wartościowe, a Ciebie de facto nie kosztuja dużo - przykład: dostawa w godzinach wieczornych, rozłożenie płatności na raty, seris posprzedażowy, darmowa dostawa, szybka dostawa i inne. Możasz nadawac też dodatkowej wartości informacjom o produkcie, jego użytkowaniu, itd, itp, etc etc etc....
Monika S.

Monika S. Trade Marketing
Manager, (trade
marketing)

Temat: program lojalnościowy w sklepie internetowym

Tomasz Kiełbowski:
To ja dokładam pytanie podobnej treści.

Jak przedstawia się sprawa z bonami Sodexo. Podobno wręczanie bonów jako prezenty w programach lojalnościowych spotyka się z jakąś bariera prawną?


bony sodexho w programach lojalnościowych? głupi pomysł!
z kilku powodów:
- drogi
- łatwy do skopiowania przez konkurentów
- czasem nagroda warta 50zł to wypas, a bon o wartości 50zł jest o wiele mniej warty w oczach klienta!

Tworząc nagrody, a właściwie KORZYŚCI należy rozpieszczać uczestników programu i to nie koniecznie finansowo. Jako uczestnik chcę czuć się ważna dla firmy. 50 zł przyjmę, ale czy bede wierna firmie? trudno powiedzieć....
Tomasz Kiełbowski

Tomasz Kiełbowski Dyrektor ds.
Klientów Kluczowych,
Vernity

Temat: program lojalnościowy w sklepie internetowym

Monika S.:
Tworząc nagrody, a właściwie KORZYŚCI należy rozpieszczać uczestników programu i to nie koniecznie finansowo. Jako uczestnik chcę czuć się ważna dla firmy. 50 zł przyjmę, ale czy bede wierna firmie? trudno powiedzieć....

Myślę, że częściowo masz rację, ale jeśli za zakupy odpowiada pracownik, a bon przychodzi na jego nazwisko to 50zł bon odgrywa już trochę większą rolę.
Maciej K.

Maciej K. nie pracowałem w
swoim zyciu ani
jednego
dnia...wszystko ...

Temat: program lojalnościowy w sklepie internetowym

Monika S.:
Maciej K.:
witam
z góry zaznaczam że jestem zielony :) ale chciałbym zapytac obecnych tu specjalistów, jakiego typu Waszym zdaniem najlepiej zaimplementować w sklepie.
punkty, rabaty, czy może są jeszcze inne sposoby ?
myślałem nad loterią, ale koszty na razie mnie przerosły :)
Sklepu jeszcze nie ma - tworzy się wiec każdą Twórczą uwagę z przyjemnością wchłonę :)

Witam
loteria, szczególnie z nagrodami pieniężnymi, musisz mieć zgodę ministerstwa finansów+płacisz podatek - zły pomysł.

Musisz zastanowić się jaką chcesz dać wartość dodaną Twoim klientom. Co będzie wyróżniało właśnie Twój sklep pośród innych, tak aby chcieli do Ciebie wracać. Każda branża posiada od 4 do 7 kluczowych cech, które są istotne dla klientów. Zastanów się nad tym co jest ważne dla Twoich klientów, co mają konkurenci.
Najlepiej sprawdzają się "nagrody", które są postrzegane przez klienta jako wartościowe, a Ciebie de facto nie kosztuja dużo - przykład: dostawa w godzinach wieczornych, rozłożenie płatności na raty, seris posprzedażowy, darmowa dostawa, szybka dostawa i inne. Możasz nadawac też dodatkowej wartości informacjom o produkcie, jego użytkowaniu, itd, itp, etc etc etc....
Hm, to nie głupie..Pisząc posta myslałem o jakims programie typu - zbierasz punkty,itp... sklep z założenia nie ma być samym sklepem, a jak gdyby ważnym dodatkiem do całości. przedział cenowy produktów w okolicach 30-70pln.Wie idac za Twoją radą może lepiej pozwolic współtworzyć Go zalogowanym klientom za pomoca sond, lub sugestii samych uzytkowników - najciekawsze sugestie były by nagradzane.
Myśle iz sugestiodawczyni czesto zaglądałaby, czy jej rady są wdrażane, i budowało by to jakąś więź. wokół sklepu powstanie system porad, częsciowo gratisowych, częsciowo płatnych, oraz forum. Tu również jest pole do popisu.
Maciej W.

Maciej W. Menedżer
zarządzający z
branży budowlanej,
agd i wyposaże...

Temat: program lojalnościowy w sklepie internetowym

Dla serwisu cafenews.pl przygotowaliśmy program punktowy.
http:\\wyprawa.cafenews.pl\start

Może to w jakiś sposób zainspiruje...



Wyślij zaproszenie do