Agnieszka M. homo faber
Temat: Program lojalnościowy VIPMedica Club dla lekarzy
Podczas październikowego eventu VIPMedica 2010 odbędzie się inauguracja programu lojalnościowego VIPMedica Club zarezerwowanego wyłącznie dla lekarzy różnych specjalizacji oraz lekarzy dentystów. Ma on na celu zrzeszanie marek, które przygotowały preferencyjne warunki na zakupy dla uczestników programu.Na użytek projektu powstaje strona internetowa, na której lekarze będą mogli dokonać rejestracji, zamówić Złotą Kartę VIPMedica Club (po weryfikacji Prawa Wykonywania Zawodu Lekarza) i zapoznawać się ze specjalnymi ofertami oraz systemami rabatowymi w wybranych miejscach (interaktywna mapa miejsc). Uczestnicy klubu będą otrzymywać dodatkowe gratyfikacje, m.in. w postaci kwartalnego, lifestyle’owego magazynu poświęconego nowym trendom (zakupy, podróże, moda, kuchnia etc.) oraz upominków z limitowanych edycji.
Jak do tej pory widać bardzo duże zainteresowanie udziałem w programie firm (Partnerów) z różnorodnych branż (m.n. motoryzacja, dobra luksusowe, turystka, media, sport i hobby itd. – w większości są to prestiżowe marki), które chcą zaproponować lekarzom atrakcyjne warunki, a tym samym zbudować długofalową relację z tą grupą docelową.
Jest to pierwsze tego pierwsze tego typu przedsięwzięcie skierowane do konkretnej grupy zawodowej: kręgu lekarzy. Widać w nim wyraźny trend do customizacji programów lojalnościowych oraz rosnącą popularność systemów multipartnerskich.
Co sądzicie o takiej inicjatywie? Jaki widzicie w niej potencjał? Jakie są możliwe kierunki rozwoju? Jak projekt VIPMedica Club prezentuje się na tle funkcjonujących na rynku programów lojalnościowych i obecnych na nim trendów?
Więcej informacji: http://www.vipmedica.pl
Grupa na GL: http://www.goldenline.pl/grupa/vipmedica-pl/