Piotr Krowicki

Piotr Krowicki Kierownik ds.
Marketingu i
Programu
Lojalnościowego

Temat: Miejsce programu w strukturze firmy

Dzień dobry wszystkim,

zastanawiam sie nad miejscem programu lojalnosciowego (osob w nim zatrudnionych) w strukturze fimy

- Program Lojalnosciowy przypisany do dzialu marketingu/marketingu i pr
- Program Lojalnosciowy zarzadzany przez dzial e-commerce?
- Czy moze Dzial Programu Lojalnosciowego i oddzielne stanowisko menedzera programu
- Program Lojalnosciowy zarzadzany przez zewnetrzna agencje - raportowanie do kierownika marketingu?
- jeszcze inaczej?

Co sadzicie? ktore rozwiazanie jest Waszym zdaniem najlepsze? Spotkalem sie tez ze specjalista ds. programu ktory raportowal do dyrektora sprzedazy. Pewnie rozwiazan duzo,..

z gory dziekuje za wymiane doswiadczen:)
Anna Robecka

Anna Robecka Konsultant, Fiolet
S.A.

Temat: Miejsce programu w strukturze firmy

Według mnie najlepszym wyjściem jest przypisanie programu lojalnościowego do działu marketingu. Pracowałam w jednaj takiej firmie to właśnie taka struktura była...



Wyślij zaproszenie do