Łukasz
M.
Szukam dobrej
inwestycji....
Temat: Marketing Intelligence 17 -18 września 2009
Witam Państwa.Organizujemy ciekawą Konferencję (jedną z czterech tworzących "Intelligence in Business").
* Spotkanie najlepszych praktyków odpowiedzialnych za marketing
i obsługę klienta – Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
* Narzędzia prowadzące do utrzymania klienta podczas spowolnienia gospodarczego – AmRest, Tauron Polska Energia, UPC
* Dopasowanie strategii CRM i BI do sytuacji rynkowej – Raiffeisen Bank Polska, Alma Market, Grupa TP, Kulczyk Tradex, Bank BPH
Tylko u nas:
* najlepsze na rynku przykłady optymalizacji i pomiaru działań: Uniqa, MultiBank, AXA TU, GE Money Bank
* zarządzanie lojalnością w trudnych czasach na przykładzie międzynarodowego doświadczenia Carlson Marketing
* sposoby skutecznego krzyżowania danych w oparciu o doświadczenia Banku BPH i Siemens Enterprise Communications
* uwagi i doświadczenie najlepszych graczy na rynku w zakresie obniżania kosztów, podnoszenia efektywności i zwrotu z inwestycji marketingowych
Wprowadzenie
Kryzys stał się impulsem do zmian, zarówno w metodach podejmowania decyzji, jak i sposobach wykorzystania narzędzi, które wspierają ten proces.
Nastały czasy, w których szczególnie analiza danych a co za tym idzie optymalizacja odpowiednio dobranych narzędzi marketingowych stają się atutem nie do przecenienia.
Firmy muszą oceniać perspektywy rynkowe swoich marek, niestety wiele z nich popełnia błąd: ogranicza koszty marketingowe na całej linii, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w przyszłości. My pokazujemy jak działania marketingowe optymalizować, które narzędzia w czasie kryzysu wykorzystać, a z których zrezygnować.
Skupmy się znów na kliencie – teraz bardziej niż kiedykolwiek stał się najważniejszy!
ZAPRASZAM!
W razie pytań proszę o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Łukasz Michałek
Key Account Manager
Blue Business Media
+48 603 33 66 23
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com