Tomasz
S.
linkedin.com/profile
?viewProfile=&key=49
10354&trk=tab_pro
Temat: Jestem właścicielem sklepu RTV/AGD – nie wierzę w...
Mój sklep: 8 pracowników, przyzwoity obrót, szeroka półka markowych produktów, dobra lokalizacja.Biorę udział w kilkunastu „programach lojalnościowych”, w zasadzie każdy producent ma coś do zaproponowania. Kilkanaście loginów, haseł, regulaminów, zasad i katalogów nagród. Nie przejmuje się tym, na szczęście punkty otrzymuje automatycznie. Punkty gromadzę mając nadzieję na fajny prezent po dłuższym ich odkładaniu… Wiem, że producenci przyznają mi dodatkowe punkty za różne działania np. „ładną półkę”, implementacje promocji lub dodatkowe zakupy produktów.
Fajnie … ale
Jako właściciel jestem mocno zajęty codziennym prowadzeniem Biznesu, natłok spraw do rozwiązania, różne decyzje biznesowe są dla mnie priorytetowe. Również zamówienia produktów u producentów zajmują mi sporo czasu aby były odpowiednie dla moich klientów i żeby nie budowały Stocku tylko generowały obrót i pozwoliły zarabiać.
Drodzy producenci:
Nie zaglądam do Programów Lojalnościowych codziennie, nawet nie raz w miesiącu
Nie pamiętam większości stron internetowych programów oraz swoich loginów
Naprawdę nie czytam szczegółowo newsletterów jest ich za dużo, a informacje zbyt ogólne
Nie jestem świadomy do końca jakie są przeliczniki, za co dokładnie otrzymuje punkty
Nie znam zasad działania Waszych programów jest ich za dużo
Nie kupuje większej ilości produktów tylko dlatego, ze dostanę 50 punktów gratis – moje decyzje są biznesowe, jeżeli widzę potencjał ich sprzedaży to mogę to rozważyć
Metoda PUSH już na mnie nie działa, jak kiedyś. Oczywiście jestem w stanie doradzić tak klientowi aby wybrał „odpowiednią” markę. Ale którą, każdy z Was coś daję… Na początku, kiedy działały 1-2 programy sprawa była jasna teraz…? Liczą sie naprawdę relacje z waszym przedstawicielem handlowych.
Ważna sprawa, jesteście bardzo nie spójni. Jedne pogramy działają bardziej aktywnie inne mniej ale nie tworzycie jednej platformy komunikacji. Oprócz programu jestem zasypywany dodatkowymi akcjami, które sa zupełnie nie spójne i wywołują „bałagan”. Przykład: kup za 5000 zł, oczywiście dostaniesz punkty, dodatkowo weźmiesz udział w losowaniu nagrody – wycieczki, oraz 5% rabatu na następne zakupy. Teraz przemnóżmy to przez kilkanaście programów i …. Nie wiem co za co.
Jako biznesmen chcę mieć zysk, jestem waszym partnerem i prawdopodobnie mój rozwój znaczy dla was również zwiększony zysk. Dlatego traktujcie mnie poważnie i nie namawiajcie na zakup za 30 tys zł, co stanowi wzrost 400% za 100 dodatkowych punktów. Przecież to mnie „zabije”, a Wy stracicie partnera.
Czy naprawdę wierzycie, że o moim zakupie zdecydują wasze punkty, przecież dzisiaj już każdy daje….i tak coś dostanę jak nie tu to tu!